Afsted til forårstræning
Fra : Peder

Dato : 27-03-02 16:10

Ja det er først i næste uge, men jeg tager afsted på fredag og når
næppe at læse/skrive meget her inden.
Min plan er at tage en masse billeder og skrive lidt dagbog og så
læsse det ud på min hjemmeside, når jeg når så langt.
Nogen her der ville finde det interessant?
Med lidt uheld kan det udvikle sig i retning af IFRR...

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Michael K. S.

Dato : 27-03-02 16:55

On Wed, 27 Mar 2002 16:10:19 +0100, Peder
<eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> wrote:

> [...]
>læsse det ud på min hjemmeside, når jeg når så langt.
>Nogen her der ville finde det interessant?

Jeg ville da....

>Med lidt uheld kan det udvikle sig i retning af IFRR...

Hope not - Men der går altid ged i et eller andet de første par
gange,det ved jeg kun alt for godt

-M

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 28-03-02 12:21

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> wrote in article
<dnq3au47sf70524gqfpu59b4fcre63gcgf@4ax.com>...

> Jeg ville da....

Oss' mig, oss' mig! Selvom det bliver ligesom et slag i ansigtet

> Hope not - Men der går altid ged i et eller andet de første par
> gange,det ved jeg kun alt for godt

De første par gange...? Ahem...

--
Mikkel

Fra : Morten Dahl

Dato : 02-04-02 07:15

"Peder" <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> læsse det ud på min hjemmeside, når jeg når så langt.
> Nogen her der ville finde det interessant?

Ja meget gerne Peder..

> Med lidt uheld kan det udvikle sig i retning af IFRR...

Nej det gør ej, gentag efter mig, nej det gør ej.. vel Peder??

Kan i nu have en kanon tur.. røvhuller
-
Morten Dahl
- Der har lånt peder en gadekåbe, meget optimistisk eller dumt, elt efter
hvem man spørger..

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 07-04-02 10:15

On Tue, 2 Apr 2002 08:15:04 +0200, "Morten Dahl" <news@mekasign.dk>
wrote:

>- Der har lånt peder en gadekåbe, meget optimistisk eller dumt, elt efter
>hvem man spørger..

Kåben er hel. Og det er jeg også.
Heller ingen andre styrt blandt "os i gruppen" selvom Dennis havde
lidt fest med en gearkasse.
Jeg har skrevet en del og taget en masse billeder.
Will publish soon.