OT:HVEM FANDEN ER SPAMMEREN???
Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 26-03-02 23:14

Hvem helvede er det, der sidder og afpudser vores mailadresser manuelt, for
at sende SPAM????

Rasmus

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-03-02 23:19

On Tue, 26 Mar 2002 23:13:38 +0100, "Rasmus Rosenquist"
<jeg_er_træt_af@spammere.dk> wrote:

Hej Rasmus.

>Hvem helvede er det, der sidder og afpudser vores mailadresser manuelt, for
>at sende SPAM????

Jeg har også fået den og syntes heller ikke det er sjovt.
Den røg direkte i spanden - uåbnet.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 26-03-02 23:39

"Rasmus Rosenquist" <jeg_er_træt_af@spammere.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem helvede er det, der sidder og afpudser vores mailadresser manuelt,
for
> at sende SPAM????
>
> Rasmus

Har også fået den.
Dumt var det også har man kunne se alle adr. den var sendt til,
altså en rigtig amatør der har været på spil.

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 26-03-02 23:43

Rasmus Rosenquist wrote:

> Hvem helvede er det, der sidder og afpudser vores mailadresser manuelt, for
> at sende SPAM????

Nå, også jer. Han hed vist Marcus jorgensen?.

Ib Jakobsen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 26-03-02 23:44

"Rasmus Rosenquist" <jeg_er_træt_af@spammere.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem helvede er det, der sidder og afpudser vores mailadresser manuelt,
for
> at sende SPAM????

Du tænker på mlmdude@hotmail.com vil jeg antage...

Jeg kiggede ikke på den i mere end et par få sekunder før deleteknappen blev
ramt

Måske vi skulle sende ham en masse små søde emails...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-03-02 00:03

"Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> wrote in message

> Måske vi skulle sende ham en masse små søde emails...

Som sagt, så gjort!

Sikket et fjols.

Mvh,
Tony
XJ600S

Fra : Bendt Grunge

Dato : 27-03-02 07:32

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message

> "Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> wrote in message

> Som sagt, så gjort!

det er mange gange det som sådan nogen amatøre vil have, de har skrevet en
andens email adr. , lad og sige jeg skrev din i mit prog. for jeg havde
noget imod dig, sendte den til en masse som så sendte en hel masse tilbage
til den adr. som står, altså dig, så havde jeg opnået mit mål, at spamme
DIG.

Så alle, lad være med at spilde tid på sådan noget.

Bendt G.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-03-02 20:17

"Bendt Grunge" <micro@sucks.cum> wrote in message

> [...]
> DIG.
>
> Så alle, lad være med at spilde tid på sådan noget.

Det er jeg godt klar over. De kan bare komme an - så skal jeg personligt
sørge for at få dem meldt til samtlige anti-spam organisationer som opfølger
på sådan noget.

Tony

Fra : Thomas Hjort

Dato : 27-03-02 00:09

"Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kiggede ikke på den i mere end et par få sekunder før deleteknappen
blev
> ramt
>
> Måske vi skulle sende ham en masse små søde emails...

Hvad skrev han da?

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 28-03-02 14:43

Henrik Steen Larsen <hsl@adslhome.dk> skrev i en

> Du tænker på mlmdude@hotmail.com vil jeg antage...

Jeg har ikke oplevet spam'en.
Måske fordi at jeg har blokeret for modtagelse fra @hotmail -adresser!?

Gør evt. det samme!

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-03-02 17:31

> Jeg har ikke oplevet spam'en.
> Måske fordi at jeg har blokeret for modtagelse fra @hotmail -adresser!?

Forhåbentlig ikke alle Hotmail adresser? Så kan jeg nemlig ikke maile dig!

Rittig

Fra : Morten Dybdal

Dato : 28-03-02 17:55

Claus Rittig wrote:
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Forhåbentlig ikke alle Hotmail adresser? Så kan jeg nemlig ikke maile dig!
>
> Rittig

Kan du ikke få en adresse et andet sted fra? Hotmail er spammer heaven.

--
Morten Dybdal

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-03-02 21:33

"Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke få en adresse et andet sted fra? Hotmail er spammer heaven.

Sikkert, men nu er det den jeg har haft de sidste mange år, så den beholder
jeg.
Den har den fordel at min OE kan håndtere den.
Et spamfilter har vel som regel en safe-list hvor min hotmail-adresse kunne
tilføjes?

Rittig

Fra : Morten Dybdal

Dato : 28-03-02 21:43

Claus Rittig wrote:
> [...]
> Den har den fordel at min OE kan håndtere den.
> Et spamfilter har vel som regel en safe-list hvor min hotmail-adresse kunne

Det ser det ikke ud til at min reader har.

Jeg har flg. i mit spamfilter:

@msn.com
@yahoo.com
@yahoo.co.jp

--
Morten Dybdal

Fra : Armand

Dato : 28-03-02 19:53

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

@hotmail -adresser!?
> Forhåbentlig ikke alle Hotmail adresser? Så kan jeg nemlig ikke maile
dig!

Tjaeh, det er jo den risiko jeg må tage med.

--
Armand.