Er det muligt at polere en ridset udstødni~
Fra : Kim Nikolajsen

Dato : 26-03-02 18:57

Jeg har været nede at ligge med min MC og har derved givet min udstødning
nogle ridser på ydersiden. Er der nogle der har gode råd til hvorledes man
pudser en ridset udstødning op igen, og er det muligt?

På forhånd tak!

Kim N.
privat@kim-nikolajsen.com

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-03-02 19:55

"Kim Nikolajsen skrev:
> Jeg har været nede at ligge med min MC og har derved givet min udstødning
> nogle ridser på ydersiden. Er der nogle der har gode råd til hvorledes man
> pudser en ridset udstødning op igen, og er det muligt?

<snip>

Hvordan er den udstødning behandlet ?
Er det krom, malet, kulfiber ?

det betyder en del for, hvordan du kan reparere den
Thomas
XJ600s div ´96
"(De fleste) Motorcyklister er ldit klogere "

Fra : Esben Laursen

Dato : 26-03-02 22:34

> Hvordan er den udstødning behandlet ?
> Er det krom, malet, kulfiber ?
>
> det betyder en del for, hvordan du kan reparere den

Jeg har samme problem med min CB450S, jeg troede entlig at det var alu. men
da det begyndte at ruste måtte jeg jo tro om igen. Så nu skyder jeg må enten
stål eller rustfri stål (kan det ruste når der er risser i?)

Hvis i ikke fatter en brik at det hele kan jeg smide et billede på i DBM af
problemet...

Hilsen

Esben

Fra : S@nd

Dato : 26-03-02 23:15

"Kim Nikolajsen" <privat@kim-nikolajsen.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har været nede at ligge med min MC og har derved givet min udstødning
> nogle ridser på ydersiden. Er der nogle der har gode råd til hvorledes man
> pudser en ridset udstødning op igen, og er det muligt?
Hvad er det for en udstødning??? (Carbon,Chrom,Rustfri, Eloxeret.....)

Mvh. S@nd