Custom Bikes' og hvor finder den slags fol~
Fra : Moller

Dato : 25-03-02 02:14

Hej Alle,
Står og overvejer en anden tank på min suzuki... og så var det lige,
hvordan fan i H.... finder man en tank som er til at montere ??? ku godt
tænke mig en tank ala VS 1400 intruder... og så er det jo dejligt med lidt
ekstra i når man maks går 9km/liter :) men hvordan finder i jeres tanke
Customfolk ???

VH
Moller

Fra : Malik Reiding

Dato : 25-03-02 12:37

in article a7ltkq$60u$1@news.cybercity.dk, Moller at news@molnit.com wrote
on 24/03/02 22:13:

> [...]
> ekstra i når man maks går 9km/liter :) men hvordan finder i jeres tanke

mit ynglings er www.thunderbike.de men det er ikke sikkert at de producerer
til din model..... men det er flot...

m'

Fra : m.grewy

Dato : 25-03-02 16:14

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
> [...]
> ekstra i når man maks går 9km/liter :) men hvordan finder i jeres tanke

Det er da meget pænt at køre 9km på en liter når vi snakker om en 1400 ccm
:)
Igår kørte jeg da kun 10km på en liter og så på min lille CBR600 :)
Morten Dahl er dyr at køre en lille bitte tur sammen med :)

Michael

Fra : Moller

Dato : 25-03-02 17:30

> Det er da meget pænt at køre 9km på en liter når vi snakker om en 1400 ccm
> :)

Det er nu godt nok en 380ccm jeg køre på, det var bare en tank ala VS
1400 jeg ville ha :)

> Igår kørte jeg da kun 10km på en liter og så på min lille CBR600 :)

Hmmm, min er undskyldt pga den er en 2 takter, og fra 1975.... men en
nyere maskine havde jeg nu forvendte en del længere af, selv under grov
kørsel :)

> Morten Dahl er dyr at køre en lille bitte tur sammen med :)

VH
Moller
Som pisser teritorie af i Benzin :)

Fra : m.grewy

Dato : 25-03-02 17:39

> Hmmm, min er undskyldt pga den er en 2 takter, og fra 1975.... men en
> nyere maskine havde jeg nu forvendte en del længere af, selv under grov
> kørsel :)

Ja men jeg skal også ha den på værksted en af dagene for det kan ikke passe
at en VTR næsten er mere økonomisk :)

Michael

Fra : Anneli

Dato : 25-03-02 23:49

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> VH
> Moller
> Som pisser teritorie af i Benzin :)

Har du overvejet at søge læge? ;0)

Stor hilsen Anneli

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-03-02 23:45

Anneli wrote:

> Har du overvejet at søge læge? ;0)

Eller komme forbi mig og pisse i min tank på bilen.

Ib Jakobsen