Reperation af Suzuki "skumgummi" instrumen~
Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 24-03-02 00:02

Hej NG

Jeg er ved at renovere kone`s GSX-R250, i den forbindelse skal Instrument
"skumgummiet" limes fast på metal holderen igen, hvilken lim skal jeg bruge.
Limen skal jo både kunne lime på metal & skumgummi, samt være eleatisk,
holde til fugt ect ect ect, jeg kan se at der orginalt har været anvendt en
eller anden "sort" lim, er der nogen der kan hjælpe..............

Er der desuden nogen der ved hvilken type skrue (stjerne, torx, ....)
triptæller nulstillings fingerskruen er monteret med, på et GSX-R250
speedometer ?.

Dan, der i dag har fået gjort 2 stk mc`er klar til sæsonen, min fars BMW
R60/5 m. sidevogn og min egen 748 som foresten også lige blev vendt op og
ned af gaden (5,2 km), whauuuuuuuuuuu det var fedt.
HUSK at køre forsigtigt allesammen.
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Armand

Dato : 24-03-02 01:15

D@n Dethlefsen <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> skrev i en

> [...]
bruge.
> Limen skal jo både kunne lime på metal & skumgummi, samt være

Silikone, eller ganske enkelt kontaktlim (husk på at rette brug af
kontaktlim er lim på begge flader der efterfølgende skal tørre på
overfladen inden samling/montering!)!

>..............og min egen 748 som foresten også lige blev vendt op og
> ned af gaden (5,2 km), whauuuuuuuuuuu det var fedt.

Har du haft hjulnøglen i brug?

--
Armand.
(der savner kritik (positiv, såvel som negativ), og forøvrigt har haft

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 24-03-02 01:30

Hej Armand

> [...]
>
> Silikone, eller ganske enkelt kontaktlim (husk på at rette brug af
> kontaktlim er lim på begge flader der efterfølgende skal tørre på

Jeg er lidt i tvivl om silikonen vil tøre odentligt ?

Kontaktlim var også min første indskyldelse, men synes selv at havde haft
lift dårlige erfaringen med holdbarheden af dette, selv og der var smurt på
begge flader, men jeg må nok prøve endnu engang.

> Har du haft hjulnøglen i brug?

Jeps, under efterspændningen af cyklen, fungere pefekt. Har lagt lidt
selvklæbende plastik på den side der vender ind mod hjulet for at undgå
ridser ;>)
Dejlig stor nøgle hvor det er nemt at få fat uden at ødelægge fingere
o.lign.

> [...]
> (der savner kritik (positiv, såvel som negativ), og forøvrigt har haft
> den endelige 41/46'er med til et beskedent salgsfremstød hos

Er den færdig, dejligt............så
En 41/46 er hermed bestilt af undertegnede.

Dan

Fra : Armand

Dato : 24-03-02 18:05

> Jeps, under efterspændningen af cyklen, fungere pefekt. .........
> Dejlig stor nøgle hvor det er nemt at få fat uden at ødelægge fingere
> o.lign.

Altså ikke behov for mer-længde?

> Er den færdig, dejligt............så
> En 41/46 er hermed bestilt af undertegnede.

Jeg kaster den i maskinen allerede imorgen.
Og dennegang får du den med posten - Altså den vanlige
De 150,- må vi efterfølgende finde en løsning på!

--
Armand.
(stifter af firmaet "Armand-Pro tools" )

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 24-03-02 19:18

> Armand.
> (stifter af firmaet "Armand-Pro tools" )

Der findes rent faktisk et firma der hedder Am-Pro, måske det kunne gi' lidt
problemer mht ophavsretten på navnet.

Husker en historie og en McAllan der bæevet jordet af McDonalds á hans navn!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 24-03-02 22:39

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Husker en historie og en McAllan der bæevet jordet af McDonalds á hans
navn!

Nu kan det godt være at mine danske mine dankskundskaber ikke er så gode,
men som jeg opfatter det så skriver du at mcdonald vandt....men det gjorde
de ikke
faktisk fik McAllan parkeringsproblemer pga af for mange kunder
efterfølgende. Hvilket resulterede i at han vistnok måtte flytte
pølsevognen.

--
Jacob

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 25-03-02 00:36

> Altså ikke behov for mer-længde?

Nej de 40 cm er meget fint.

> Jeg kaster den i maskinen allerede imorgen.

Yes ;>)

> Og dennegang får du den med posten - Altså den vanlige

øv.......

> De 150,- må vi efterfølgende finde en løsning på!
Helt sikkert (husk +pp)

> [...]
> --
> Armand.
> (stifter af firmaet "Armand-Pro tools" )

Endelig ;>)

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 25-03-02 17:39

"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> wrote in message

> Nej de 40 cm er meget fint.

> Endelig ;>)

Hey, der er noget der er gået henover hovedet på mig.
Armand, hvilken genial nøgle er det du har fremstillet?
Et billede i dk.binaer.motor måske?
Bliver den serieproduceret?

Jeg samler på specialværktøj. (hvorfor??? se min signatur!!)

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Armand

Dato : 25-03-02 20:17

Henrik B. Larsen <hbl@stubnet.dk> skrev i en

> Hey, der er noget der er gået henover hovedet på mig.
> Armand, hvilken genial nøgle er det du har fremstillet?

En simpel 41/46 dobbelt ringnøgle til Ducati-staklerne med centermøtrik
på baghjul og kædenav (hvortil T 595/955, AF1 og andre enarms-svinger
monterede også hører!)!
Fidusen: Fornuftig forkrøblet dobbelt-ringnøgle til samme pris som en
enkelt 46'er gaffel-nøgle, og ingen ejer (/potentiel-) formodes at have
adgang til sådan nøglestørrelse uden at skulle købe!

> Bliver den serieproduceret?

Jup!
I takt med efterspørgslen
(ligger klar i programmeringen, og materiale er lagt tilside!)

Men jeg mangler at få den ordentligt markedsført!

> Jeg samler på specialværktøj. (hvorfor??? se min signatur!!)

Øh?
Hvis ikke at det skulle være fordi du samler på knast-værktøj, fatter
jeg ikke meningen!

--
Armand.

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 25-03-02 21:37

?

> Fidusen: Fornuftig forkrøblet dobbelt-ringnøgle til samme pris som en
> enkelt 46'er gaffel-nøgle, og ingen ejer (/potentiel-) formodes at have
> adgang til sådan nøglestørrelse uden at skulle købe!

smart!!

> Jup!
> I takt med efterspørgslen
> (ligger klar i programmeringen, og materiale er lagt tilside!)
>
> Men jeg mangler at få den ordentligt markedsført!

Der må være en Ducati klub du kunne sende et prøve eksemplar til.

> Øh?
> Hvis ikke at det skulle være fordi du samler på knast-værktøj, fatter
> jeg ikke meningen!
>
> --
> Armand.

Hrumf...
Knasterne er ikke det eneste der ikke er helt nemt at lave på den maskine.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Armand

Dato : 25-03-02 23:06

> Der må være en Ducati klub du kunne sende et prøve eksemplar til.

Jup!

Er ved at gøde vandene!

--
Armand.