|
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Drosling af CBR600 Fra : Kennett Stigaard |
Dato : 23-03-02 15:39 |
|
Jeg har kik på en tysk CBR600 fra 1989 med 50.000 KM på meteret.
Cyklen har kørt som almindelig (udroslet), men er sidenhen blevet
neddroslet til 34 HK.
Hvilke ændringer er påkrævet for at få CBR'en tilbage i orginal stand ?
Kan cyklen indregisteres og synes som neddroslet, og sidenhen bringes
tilbage til normal standard ?
Nogle kommetarer til CBR'en i øvrigt ?
På forhånd tak for hjælpen
Mvh./ Kennett
| |
Michael K. S. (23-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Michael K. S. |
Dato : 23-03-02 15:43 |
|
On Sat, 23 Mar 2002 15:39:16 +0100, "Kennett Stigaard"
<kennett@privat.dk> wrote:
>Nogle kommetarer til CBR'en i øvrigt ?
Glem F1'eren....gå efter mindst en F2'er fra 1991 og senere...
-M
| |
Armand (23-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Armand |
Dato : 23-03-02 23:34 |
|
Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
news:m15p9u020i0tuklqqrtvj7861plpj96h9g@4ax.com...
> On Sat, 23 Mar 2002 15:39:16 +0100, "Kennett Stigaard"
> <kennett@privat.dk> wrote:
>
>
> >Nogle kommetarer til CBR'en i øvrigt ?
> Glem F1'eren....gå efter mindst en F2'er fra 1991 og senere...
Enig!
Omkring droslingen, så fremgår det af modellens tyske papirer hvorledes
at den er droslet. Og det burde være sådan at modellen bliver
indregistreret som værende droslet jvf. de tyske papirer!
--
Armand.
| |
![](/images/tree/0.gif) Kennett Stigaard (24-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Kennett Stigaard |
Dato : 24-03-02 10:02 |
|
Hvad er problemmet med F1'eren kontra F2'ernen udover alderen ?
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:a7j02a$2htn$5@news.cybercity.dk...
>
> Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
> news:m15p9u020i0tuklqqrtvj7861plpj96h9g@4ax.com...
> > On Sat, 23 Mar 2002 15:39:16 +0100, "Kennett Stigaard"
> > <kennett@privat.dk> wrote:
> >
> >
> > >Nogle kommetarer til CBR'en i øvrigt ?
> > Glem F1'eren....gå efter mindst en F2'er fra 1991 og senere...
>
> Enig!
>
> Omkring droslingen, så fremgår det af modellens tyske papirer hvorledes
> at den er droslet. Og det burde være sådan at modellen bliver
> indregistreret som værende droslet jvf. de tyske papirer!
>
> --
> Armand.
>
>
>
>
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Armand (24-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Armand |
Dato : 24-03-02 14:49 |
|
Kennett Stigaard <kennett@privat.dk> skrev i en
news:3c9d961d$0$87800$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvad er problemmet med F1'eren kontra F2'ernen udover alderen ?
Det er en helt anden motor der ligger i F2'erne (á 100 hk) og fremefter.
Og det er dén der er at regne for sin bundsoliditet og ikke F1'eren !
--
Armand.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Kennett Stigaard (26-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Kennett Stigaard |
Dato : 26-03-02 07:08 |
|
Tak for svaerene.
Hvis jeg nu alligevel beslutter mig for F1'eren (økonomi), er der så
bestemte ting/problemmer jeg skal være opmærksom på ?
PS. Pæn CBR600 fra 1989 med 50 K på meteret til ca. 18.000 DK uden afgift (+
"opdrosling" og sliddele kædekit og dæk skal skiftes).................!!
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:a7kltv$1ckd$1@news.cybercity.dk...
>
> Kennett Stigaard <kennett@privat.dk> skrev i en
> news:3c9d961d$0$87800$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hvad er problemmet med F1'eren kontra F2'ernen udover alderen ?
>
> Det er en helt anden motor der ligger i F2'erne (á 100 hk) og fremefter.
> Og det er dén der er at regne for sin bundsoliditet og ikke F1'eren !
>
> --
> Armand.
>
>
>
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) origo@earthling.net (26-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : origo@earthling.net |
Dato : 26-03-02 07:57 |
|
"Kennett Stigaard" <kennett@privat.dk> wrote in message
news:3ca01033$0$72406$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> PS. Pæn CBR600 fra 1989 med 50 K på meteret
Og 150K på resten?
JS
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Michael K. S. (26-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Michael K. S. |
Dato : 26-03-02 08:32 |
|
On Tue, 26 Mar 2002 07:56:33 +0100, <origo@earthling.net> wrote:
>> PS. Pæn CBR600 fra 1989 med 50 K på meteret
>Og 150K på resten?
*LOL*
-M
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Michael K. S. (26-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Michael K. S. |
Dato : 26-03-02 08:52 |
|
On Tue, 26 Mar 2002 07:07:41 +0100, "Kennett Stigaard"
<kennett@privat.dk> wrote:
>PS. Pæn CBR600 fra 1989 med 50 K på meteret til ca. 18.000 DK uden afgift (+
>"opdrosling" og sliddele kædekit og dæk skal skiftes).................!!
For 18 kkr kan du uden de helt store problemer finde en F2'er,den
bliver ganske vist lidt dyrere at indreg. end F1'eren ,men er sandelig
også mere end de ekstra penge værd.....
-M
| |
|
|