Sutte'suki GP- replica...
Fra : Michael K. S.

Dato : 23-03-02 15:25

Hvis en GSX-R1000 er for kedelig (og det bliver den jo hurtigt) så kan
man måske vente et par år og købe en GSV-R1000 i stedet :

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=138347

-M

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 23-03-02 17:32

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis en GSX-R1000 er for kedelig (og det bliver den jo hurtigt) så kan
> man måske vente et par år og købe en GSV-R1000 i stedet :

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=138347

Hehe.. gad godt vide hvor længe Mads L skulle ha' sådan en før der kom mølle

Ellers ser den da meget sjov ud...

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - Uden turbo :(

Fra : Youcom.dk

Dato : 24-03-02 08:58

og hvad er behovet?... hvorfor betale overpris for noget som de færreste kan
anvende?
Var det ikk ebedre at nøjes med en gixer 750 eller 1000 som de kan styre..
Dem der køber en gixer 1000 idag, tager det sku et stykke tid bare
tilnærmelsesvis at kunne styre til i nærheden af grænsen...

Mit råd:
Spar de extra penge på indkøbet og "nøjes" med en 750 eller 1000 og brug et
par 1000 på nogle banekurser, så du kan lære at bruge dit værktøj

Mvh. fra Sverige
Stof
R1 + ZX7-RR

Fra : Michael K. S.

Dato : 24-03-02 11:52

On Sun, 24 Mar 2002 08:58:22 +0100, "Youcom.dk" <post@youcom.dk>
wrote:

>Mit råd:
>Spar de extra penge på indkøbet og "nøjes" med en 750 eller 1000 og brug et
>par 1000 på nogle banekurser, så du kan lære at bruge dit værktøj

*LOL* - jamen det var da en ubehagelig seriøs tone

Personlig kunne jeg ikke drømme om at købe nogle af dem,da mit "behov"
i givet fald er en 4-500 ccm minireplica med 90-100 heste og 120-130
kg ....helst uden nummerplade og slet ikke en Suzuki ).

-M

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 24-03-02 11:58

"Youcom.dk" <post@youcom.dk> skrev i en meddelelse

> R1 + ZX7-RR

ja der er jo nogen der har råd

--
Jacob
GSXR250 -alt hvad SUen rækker til

Fra : Morten Dahl

Dato : 25-03-02 07:54

"Jacob Stegelmann" <stegelmann@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Youcom.dk" <post@youcom.dk> skrev i en meddelelse

> ja der er jo nogen der har råd

du så godt det lille "sverige" i hans signatur ikke havde jeg boet på
amager havde jeg nok også flyttet tæltpælene til malmø, men nu er jeg fra
Vejle.

-
Morten Dahl

Fra : Jon Larsen

Dato : 25-03-02 13:41

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> Hvis en GSX-R1000 er for kedelig (og det bliver den jo hurtigt) så kan
> man måske vente et par år og købe en GSV-R1000 i stedet :

> [...]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Eller osse bytter man sin "kedelige" GSX-R 250 til en B-king

MVH.
Jon Larsen
Gixxer 250
Odense