Hvem kommer til Herning imorgen?
Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 23-03-02 00:03

Hej jeg vil lige høre om der er andre fra gruppen der har planlagt en tur
til Herning imorgen.
Morten har bekendt kulør
(har i en stand og hvordan ser den isåfald ud?)
håber at kunne sætte ansigt på nogle flere navne.....dvs faktisk så godt som
alle navnene

--
jacob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-02 00:21

Jacob Stegelmann skrev:

> Hej jeg vil lige høre om der er andre fra gruppen der har planlagt en tur
> til Herning imorgen.

Mig!
Kig her
<http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2001/j-dag/picture.php?show=film_041.jpg>
, så har du en idé om hvordan jeg ser ud
Jeg burde egentlig lige at finde på et dfm-kendetegn... hmmm.... Jeg finder
lige på et eller andet...
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 23-03-02 07:21

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
pg>
> , så har du en idé om hvordan jeg ser ud
> Jeg burde egentlig lige at finde på et dfm-kendetegn... hmmm.... Jeg

Aaaaaaaarrrggghhhhh!!!! det var sgu da ikke noget kønt syn, så tidelig på
morgenen
nå jeg håber du kommer i løbet af formiddagen, så vi kan mødes....
og så kigger jeg bare efter et "særligt" kendetegn

--
Jacob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-02 18:50

Jacob Stegelmann skrev:

> Aaaaaaaarrrggghhhhh!!!! det var sgu da ikke noget kønt syn, så tidelig på
> morgenen

Pøøh!

> nå jeg håber du kommer i løbet af formiddagen, så vi kan mødes....
> og så kigger jeg bare efter et "særligt" kendetegn

Jeg fik sgu ikke fundet på noget :-/ Well, du må bare komme til K.dag i
Fredericia så!

Fra : Armand

Dato : 23-03-02 23:38

> Jeg fik sgu ikke fundet på noget :-/ Well, du må bare komme til K.dag
> i Fredericia så!

- - - Som ingen endnu har ulejliget sig med at oplyse mig datoen
(lørdagen) på! :-|
Turingsnydt skulle være kilden eftersom at K-mødet er en gammel
MCTC-tradition; men jeg(!) har ikke bladet liggende på mit toilet

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-03-02 00:08

Armand skrev:

> [...]
> Turingsnydt skulle være kilden eftersom at K-mødet er en gammel
> MCTC-tradition; men jeg(!) har ikke bladet liggende på mit toilet

Heller ikke jeg :-/ En søgning på google hjalp heller ikke meget, heller
ikke i dfm-arkiverne :-/ Well, den roden i arkiverne var vældig nostalgisk

Fra : Armand

Dato : 23-03-02 10:46

> [...]
show=film_0
41.jpg>
> , så har du en idé om hvordan jeg ser ud

Jamen - Er dét da ikke Tommy Fer??

> Jeg burde egentlig lige at finde på et dfm-kendetegn... hmmm.... Jeg
> finder lige på et eller andet...

Jeg kommer - Det er mig med jeans og gummisko!

--
Armand
(tillige i sort/rød Dainese Cordura jakke (á et rødt "køterhoved"

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-02 18:50

Armand skrev:

> Jamen - Er dét da ikke Tommy Fer??

Når, det var det du snakkede om ...og jo, vi kan da godt lige sige at
det var Tommy som gik amok i snaps til j-dagen
Ikke Tommy?

> Jeg kommer - Det er mig med jeans og gummisko!

Hø! Det er sgu ikke nødvendigt at se efter dig, så snart du er i nærheden
bliver man sgu næsten væltet omkuld! Jeg så dig sgu ikke engang, jeg
gik vist lige rundt i min egen verden der

Men uden mc!

Fra : Gundersen

Dato : 23-03-02 01:27

Hejsa....

> Hej jeg vil lige høre om der er andre fra gruppen der har planlagt en tur
> til Herning imorgen.

Jeg tager da lige et smut forbi, dog ikke på kværnen, da jeg ikke har
fået papet i nu......

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk