Billeder fra Nørrebrogade 22.03.2002
Fra : Aragorn_dk

Dato : 22-03-02 23:47

Kig her: http://www.furnituretiger.dk

Hjemmesiden er under opdatering, derfor det noget kiksede udseende.

Billederne fylder ad helvede til (- gennemsnitlig 3.5 Mb) da jeg ikke har
haft tid til at bearbejde dem, og min thumbnail-ting kan ikke hitte ud af at
lave dem til Netscape, så Internet Exploder og en god ADSL-forbindelse er en
god ting! (det vil snarest blive rettet så alle kan være med).

Derudover vil jeg bare sige: Billederne gemmer sig under Fotografering,
næsten nederst på siden.

Go' billedkigning - og forresten: Hvis du kan lide skidtet er du velkommen
til at højreklikke løs og kopiere - bare du husker at kreditere mig for
billederne hvis du bruger dem til din hjemmeside. Presse bedes kontakte mig
her eller på Aragorn@welles.dk. (- hårhårhår, det lød godt hva'? *tøzefniz*)

Håber I har haft en dejlig tur, for det havde jeg!

MVH MBA

Fra : Pwh

Dato : 23-03-02 10:16

Du skulle nok have skrevet at de fylder 350k
i stedet for 3.5mb inden du skræmmer
dem med modem væk >

PWH

Fra : Aragorn_dk

Dato : 23-03-02 10:35

Arh for satan! Mig og tal! *bander og tæver løs på stavepladen...*
Tak for oplysningen, det skal jeg huske.....*ralle*

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 23-03-02 16:04

"Pwh" <deterikkegodtatvide@.get2net> skrev i en meddelelse
> Du skulle nok have skrevet at de fylder 350k
> i stedet for 3.5mb inden du skræmmer
> dem med modem væk >

Øøøhhhh, ADSL bruger altså et modem. Det er lidt af en sejlivet myte at
modemer ikke kan noget.

men ok, vi forstod da pointen...at os med ISDN terminations adaptere kan
også være med
--
Jacob

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-03-02 17:07

"Jacob Stegelmann" <stegelmann@privat.dk> wrote in message

> [...]
> modemer ikke kan noget.
>
> men ok, vi forstod da pointen...at os med ISDN terminations adaptere kan

De fleste af billederne ligger også på mit site
(www.lorentzen.com/bakkeaabning) med godkendelse fra ophavskvinden

Tony
XJ600S

Fra : Aragorn_dk

Dato : 24-03-02 05:11

Hejsa!

Jeg vil bare sige tak til Tony for at lægge mine billeder ind på sin
(iøvrigt flotte) hjemmeside.
Tak Tony!

MVHG MBA

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-03-02 17:27

"Aragorn_dk" <MBA@ts-s.dk> wrote in message
> Hejsa!
>
> Jeg vil bare sige tak til Tony for at lægge mine billeder ind på sin
> (iøvrigt flotte) hjemmeside.
> Tak Tony!

Det var da så lidt

Tony
XJ600S

Fra : Brian Sørensen

Dato : 02-04-02 12:01

Jeg har også taget en stribe billeder som kan ses her:

http://www.luderbar.dk/v3/pv.phtml?group=680

/Brian