Nørrebrogade Marts 2002 .. et smukt syn..
Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-03-02 21:56

Mama Mia

Min første gang på turen til Bakken fra Nørrebrogade.

Og sikke et show. Kværn på kværn på kværn parkeret ved siden af hinanden, op
og ned af hinanden. HD's ved siden af Dragsters ved siden af viragoer ved
siden af VMAX'er. 1000-vis. Og de kom i et konstant flow fra kl. 16.00....

R1, triumph TT600 (dem var der mange af!), og den smukkeste: SV650S i gul !
Og en Bimoto (?!?!) aldrig hørt om den før, men den så fandme giftig ud !

Cool MC betjente der rent faktisk fik PENGE for at stå og kikke med.

Bilister, der havde parkeret ved siden/ på sideveje, blev fanget af
afspærringer og hverken kunne komme frem eller tilbage ( de fleste tog det
med et smil, omend efter 10 min noget anstrengt!).

Folk på HD med Nazihjelm, en gut på en æld gammel Enfield med læderhjelm.
Folk uden hjelm. Og en gammel gut i trawlerdragt med en håndbajer ved siden
af sin Nimbus 19XX

MC ejere der stod lænet tilbage på fortorvet og nød synet af folk der nød
synet af deres bikes.

Damn det var flot.

Mvh Thomas SV650S

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-03-02 22:21

> Mama Mia
>
> Min første gang på turen til Bakken fra Nørrebrogade.

snip

> Damn det var flot.

Jeps - det var godt - også denne gang

Og for første gang (så vidt jeg ved) samlede der sig kø _efter_ Runddelen...

(ca. 20 meter kl. 1815)

Fra : Allan jørgensen

Dato : 22-03-02 23:03

"Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Og for første gang (så vidt jeg ved) samlede der sig kø _efter_
Runddelen...

> (ca. 20 meter kl. 1815)

og da jeg gik derned af gik køen ned til det næste lyskryds....

Allan(fzr600us) hjemvendt fra bakketuren

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-03-02 22:41

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Og en Bimoto (?!?!) aldrig hørt om den før, men den så fandme giftig ud !

Bimota. Ja, den er giftig!

Rittig

Fra : Allan Wisborg

Dato : 23-03-02 20:24

> Bimota. Ja, den er giftig!

....og den er også konkurs.... Det var ellers nogle fine cykler de lavede.

Allan
TRX 850

Fra : Maja & Erling Egelun~

Dato : 23-03-02 16:12

"Allan Wisborg" <awXXX@teamuniuqe.dk> skrev i en meddelelse

> ...og den er også konkurs.... Det var ellers nogle fine cykler de lavede.
>
> Allan
> TRX 850

.... og genopstanden igen. Der er noget med en fyr, der har kontakt til en
vis Hr. Tamburini, der har købt rettighederne og reservedelslageret.

Erling
748

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 22-03-02 22:29

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Mama Mia

Jafor helvede.. så det desværre kun på tv2 i et kort klip, men for helvede
der var mange lækre MC'er mums siger jeg bare...

tror tilmed jeg så en enkelt med (-; dk.fritid.motorcykel skiltet uden
at kunne identificere modellen :,-/

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - desværre ville heller ha' en MC og have været på bakken

Fra : Ricardo

Dato : 22-03-02 23:21

Thomas Hjort wrote:

> Folk på HD med Nazihjelm, en gut på en æld gammel Enfield med læderhjelm.
> Folk uden hjelm. Og en gammel gut i trawlerdragt med en håndbajer ved siden
> af sin Nimbus 19XX

Ja, det var en fin fest. De eneste, der generede afviklingen, var en
flok på 12-15 på kåbecykler, der møvede sig frem gennem tilskuerflokken
på cykelstien 10 min i syv for at komme helt frem til startlinien ved
Hyltebro-krydset. Trist mangel på selvjustits.

Ricardo