SC21 fandtes ikke i 92, så det må være en overvintret model. Kan du holde
ud
at kigge på 21'eren, så er det en fin cykel.
Bundkæden er ikke sværere at skifte i en CBR end i så mange andre maskiner,
men det er absolut ikke det samme som at det er nemt !! En anden ting
er dog prisen, regn med knap 2.000 for kæden
Knastkæde+strammer burde ikke tage særlig lang tid, men det må vente
til vinter før jeg kan give dig den præcise erfaring. Koster ca. 1300 for
et
sæt...
Jeg har set 21'ere til knap 50.000, men hvis den du nævner er nyere, og hvis
den
er absolut tiptop er prisen i orden, ellers vil jeg sige, at der ikke er
langt op til
en 24'er, som i mine øjne er en langt flottere maskine (men derudover ikke
så meget anderledes)
Mvh Albert
CBR1000 SC24, kørt 82600, bruger nul olie og spinner som en mis
"assassin" <martin_dk97@hotmail.com> wrote in message
news:a7g0v0$p4e$1@sunsite.dk...
> Hvad må en CBR1000 sc21 årg. 92 koste (plus en masse andre spørgsmål)?
> Jeg kan købe en for 60kkr, den har kørt ca 80kkm, er det for meget? Jeg er
> klar over at 80kkm er meget for en mc, men er det alt for meget?
"Bundkæden"
> begyndt at gi lyd fra sig, jeg er klar over at det er en udbredt "fejl"
ved
> CBR1000, men det er ikke helt galt endnu. Er den nem at skifte selv? Jeg
har
> renoveret en Yamaha 400 seca motor, så jeg er ikke helt uden
skrue-erfaring,
> selvom denne motor ikke er samme kaliber som CBR1000'erens.
> Kan man være helt sikker på cyklens årgang udfra registringsattesten,
eller
> siger den kun hvornår den er registreret i DK første gang? (kunne jo være
> import) Hvordan finder man ud af den reelle årgang hvis regatt. ikke giver
> sikkert svar?
>
> på forhånd tak
>
>
>