Erfaringer med (Honda) mc-værkstæder søges
Fra : TK

Dato : 19-03-02 18:12

Da jeg står og skal have lavet det stor eftersyn af min mc, vil jeg høre
hvilke erfaringer folk har gjort sig med de forskellige mc-værksteder i det
nordjyske/midtjyske.

Jeg skal have stillet ventiler og karb. mm. på en VFR 750 fra 93. Det er
derfor vigtigt at værkstedet har udstyr til det ...rullefelt mm.

Jeg har selv haft mange forskellige oplevelser med at sætte min mc på
værksted, både gode og dårlige. (desværre flest dårlige) Der er derfor
vigtigt for mig, at jeg har tilliden i orden, inden at jeg vælger værksted.

Det er ikke meningen med dette indlæg, at der skal kørres en hetz på dårlige
værkstedet eller noget, jeg er bare interesseret i hvor der findes
værksteder der er dygtigt til at justere honda'er, og hvor man kan regne med
at tingene bliver gjort ordentligt, uden nogen slinger i valsen.

Tue
VFR 750

Fra : Jens U

Dato : 19-03-02 19:00

http://www.rydbergsmc.dk

--
Hilsen Jens, HONDA Revere - Tilfreds Kunde
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Christian Raaby

Dato : 20-03-02 10:10

Jeg tilslutter mig... Rydbergs MC

Christian
TL1000S

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 19-03-02 21:24

On Tue, 19 Mar 2002 18:11:56 +0100, TK wrote:
> [...]
>
> Jeg skal have stillet ventiler og karb. mm. på en VFR 750 fra 93. Det er
> derfor vigtigt at værkstedet har udstyr til det ...rullefelt mm.

Jeg er ganske tilfreds med Pro Bike i Lystrup v. Århus,
<http://www.probike.dk>.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Mogens Dammand

Dato : 19-03-02 22:14

PRO BIKE
v/ Bent Lauritsen
Mølbakvej 9
8520 Lystrup

Speciale i Honda, og for mig helt reel fyr, og altid parat med et godt råd.

Mogens
Transalp
DMCN#559

Fra : Jesper Rune Larsen

Dato : 20-03-02 07:22

Hej Tue,

Du kan eventuelt spørge på www.vfr.dk

Du skriver ikke hvor du bor henne, men jeg kender nogle gode på Sjælland.
Agusta MC i Emdrup er super med VFR. Han kører selv en og ved så absolut
hvad han laver. Han er en super-flink mand, med sine egne stærke meninger.
Så hvis du vil diskutere med ham, så skal du være godt forberedt :)
Alternativet kunne være holtugmc (www.holtucmc.dk), også der kører de på
VFR. Disse 2 værksteder kan du være sikker på kender en VFR 100%.

Hvis du vil sludre om det, kan du jo kontakte mig.

Mvh,
Jesper Larsen
VFR Klub Danmark

Fra : Hans Harding

Dato : 20-03-02 11:59

Jeg har i snart 5 år fået serviceret min Honda til min fulde tilfredshed hos
Motorgården i Svenstrup ved Aalborg tel: 9838 3947
Mvh
Hans

Fra : peterl

Dato : 20-03-02 14:32

Hvad nu hvis man har en CBR og ikke en VFR, er de så lige så gode
(allesammen)?

-PeterL

Fra : Peter J

Dato : 20-03-02 20:35

peterl <pvl@ioi.dk> skrev i en
> Hvad nu hvis man har en CBR og ikke en VFR, er de så lige så gode
> (allesammen)?
>
> -PeterL

Sikkert man bliver vel ikke Honda værksted ved kun at kende én model,
desuden er CBR'en nok også en af de mere almindelige Honda modeller i DK.
Du vil sikkert også slippe med en lidt lavere pris, da CBR'ens karburatorer
er nemmere at komme til end VFR'ens.

Peter

CBR 1000 F

Fra : Niels Thomsen

Dato : 20-03-02 17:11

Hej Tue

Jeg kan på det varmeste anbefale " SPECIAL " Strandvevej 11 Aalborg Tlf.
98127110, der har de alletiders service, og når de har lavet noget er det
bare iorden, kik i øvrigt på www.specialmc.dk
Mvh.
Niels

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-03-02 19:14

> Jeg kan på det varmeste anbefale " SPECIAL " Strandvevej 11 Aalborg Tlf.
> 98127110, der har de alletiders service, og når de har lavet noget er det
> bare iorden, kik i øvrigt på www.specialmc.dk

Jeg vil give dig ret i at Special er en butik med god service, men jeg ved
ikke
om de kan opfylde hans ønske.
De har intet rullefelt, men foretager bare dysningen vha. en CO-måler (i
frigear regner jeg med).
De har nok styr på det de laver, men om de kan foretage en så god inddysning
som dem der bruger rullefelt, er jeg i tvivl om.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jonas Holt

Dato : 20-03-02 19:54

> [...]
inddysning
> som dem der bruger rullefelt, er jeg i tvivl om.

Prøv www.mc-hospitalet.dk

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-03-02 21:24