* suk * - træt af afgifter
Fra : Jens E Jensen

Dato : 19-03-02 15:45

virkelig flotte cykler og sikke en pris, gang euro med ca. 4.
http://www.huybersmotoren.nl/default.asp
vi er plagede af de afgifter... er der virkelig ikke noget at gøre ?
-- ÆV

Med Venlig Hilsen
J E Jensen
cb550 ´78

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 19-03-02 15:47

Jens E Jensen <jjensen@adr.dk> wrote in article
<a77im0$ljr$1@sunsite.dk>...
> virkelig flotte cykler og sikke en pris, gang euro med ca. 4.
> http://www.huybersmotoren.nl/default.asp

Nah, gang med ca. 7.5 istedet hvis du vil ha' prisen i dkkr

--
Mikkel

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 19-03-02 16:40

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message
> Jens E Jensen <jjensen@adr.dk> wrote in article
> <a77im0$ljr$1@sunsite.dk>...
>
> Nah, gang med ca. 7.5 istedet hvis du vil ha' prisen i dkkr

Heheh... ja så er det kun ca. halvt så sjovt!

Casper

Fra : Jon Nielsen

Dato : 19-03-02 17:42

Tjen nogle flere penge. Jeg synes nu mere problemerne er de irriternde
danske fosikringer, og så forhandlernes krejler-priser på reservedele.
Nå man alligevel køber en cykel på afbetaling, og sælger den igen inden den
er betalt ud, så er det sku ligemeget hvad den koster.

Jonz - TLS købt med med 0 kr. i udbetaling

Fra : Prost

Dato : 19-03-02 18:22

"Jon Nielsen" <mail@jonnielsen.dk> wrote in message
> Tjen nogle flere penge. Jeg synes nu mere problemerne er de irriternde
> danske fosikringer, og så forhandlernes krejler-priser på reservedele.

En historie fra idag om en positiv forsikrings historie:

Jeg kontaktede min bankmand i Danske Bank da jeg i forvejen har min bil
forsikring der til en billig penge 3800,- for en kasko på en Suzuki Swift
1,3 (94)

Ville lige høre hvad jeg sku give for en kasko af min kommende mc'er en
Honda XL 600 transalp(98)efter lidt tasten på hans computerværk kom han op
på en kasko pris på 2800,- selvrisiko på 3500, hvilket jeg sku godt kan leve
med ! Skal lige siges at det er med en ansinitet, (stavet forkert?) på 7
år
Så check om du ikke skulle høre din bankmand, omkring lidt forsikring eller
skift til Danske Bank. De har ihvertfald mig som kunde nu

MVH Rune

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 19-03-02 21:11

"Prost" <ruro@get3net.dk> writes:

> En historie fra idag om en positiv forsikrings historie:

[snip forsikring i Danske Bank]

> Så check om du ikke skulle høre din bankmand, omkring lidt forsikring eller
> skift til Danske Bank. De har ihvertfald mig som kunde nu

Interessant betragtning. Da jeg købte min forrige MC (i '99) mente
min bankrådgiver i Danske Bank, at jeg selvfølgelig skulle forsikre
den hos dem (dvs hos Danske Forsikring). OK, sagde jeg, hvis I kan
give mig en god pris. Bankrådgiveren kom tilbage og fortalte at
Danske Forsikring selt ikke vile have MC'er - end ikke for ansatte i
Danske Bank koncernen.

Men man har jo et standpunkt til man tager et nyt, som saglig J. O.
Krag sagde.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Prost

Dato : 19-03-02 23:03

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> wrote in message

> [...]
> give mig en god pris. Bankrådgiveren kom tilbage og fortalte at
> Danske Forsikring selt ikke vile have MC'er - end ikke for ansatte i

Tror det kan hænge lidt sammen med de for nylig er blevet en under afdeling
af Top Danmark, men tilbudene bliver stadig udfærdiget af ens bank-mand.

> Men man har jo et standpunkt til man tager et nyt, som saglig J. O.
> Krag sagde.

Jeps, men synes lige jeg ville dele lidt info omkring sagen, kan så supplere
med at da jeg idag kom hjem fra arbejdet lå der et tilbud fra GF-forsikring
på på langt over hvad danske forsikring kan gøre det for, selvom jeg regnede
med hvis jeg var over de 30 (er 27) Havde lige lyst til at dele en god
historie med jer herinde.

/Rune som desværre må nøjes med savlen på fredag :-/

Fra : Frederik

Dato : 19-03-02 19:33

> [...]
den
> er betalt ud, så er det sku ligemeget hvad den koster.

Der er noget der hedder renter. Det er absolut ikke ligemeget om du låner
50.000 eller 150.000 for at betale for din nye mc.

Frederik