gs 425
Fra : Jesper Klitsgaard

Dato : 17-03-02 10:19

Hej alle
Jeg har lige købt et saltlig af en suzuki gs 425, som skal bygges op til
"kone kværn" men jeg mangler lidt dele eks. sideskjolde evt. en ny tank samt
div cromdele, da den som sagt har stået ude i vejr og vind i flere år.

hilsen Jesper
kør forsigtigt det er stadigt glat indimellem ( har lige kvæstet min 600
Bandit, så nul bakketur )

Fra : bwl

Dato : 17-03-02 12:31

"Jesper Klitsgaard" <jk1@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> hilsen Jesper
> kør forsigtigt det er stadigt glat indimellem ( har lige kvæstet min 600
> Bandit, så nul bakketur )

AAArgghh surt. Du har min dybeste medfølelse.

Brian W.

"Special Bold´Or"

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 17-03-02 13:36

> [...]
samt
> div cromdele, da den som sagt har stået ude i vejr og vind i flere år.

Prøv i news:dk.marked.privat.motorcykel
eller prøv at finde en ophugger af Z00ki'er
kender ik lige nogen, any one? en skruzuki hugger??

> hilsen Jesper
> kør forsigtigt det er stadigt glat indimellem ( har lige kvæstet min 600
> Bandit, så nul bakketur )
Aarhhgg fuck da også!
Må man hører hvad der er sket?

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Armand

Dato : 17-03-02 13:24

> [...]
> hilsen Jesper
> kør forsigtigt det er stadigt glat indimellem ( har lige kvæstet min

Surt!
Din eneste trøst er at du er premiere-indlægget på dette års
D.F.M.-"another bites the dust" tradition

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-03-02 12:45

> Din eneste trøst er at du er premiere-indlægget på dette års
> D.F.M.-"another bites the dust" tradition

Jeg bilder mig ind der er færre "så blev det min tur" indlæg efter jeg er
begyndt med min "En lille advarsel". Jeg håber det virker. Der er stadig
salt på vejen og glat en gang i mellem nu. Vent et par uger, så er den der!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 17-03-02 17:36

http://www.lc-racing.subnet.dk/

> hilsen Jesper
> kør forsigtigt det er stadigt glat indimellem ( har lige kvæstet min 600
> Bandit, så nul bakketur )

Æv !, Surt.

--
Hilsen