Så kom den engelske XS400 Seca manual !
Fra : Morten Juel

Dato : 16-03-02 18:49

Yessir !
Nu har jeg fået den scannet helt, og Martin Sørensen har lagt det hele
sammen som PDF..
Det er en orginale værkstedsbog til modellen, med motor skilning/samling i
mindste detalje, og meget andet..
den kan en XS400 Seca ejer simpelthen ikke undvære.. hehe
Den fylder pakket 83MB

Dem der lyster kan hente den her:

ftp.Starchild.dk
Bruger: upl
pass: upl
port 21

Enjoy !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca
GPZ 750

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-03-02 02:08

> Det er en orginale værkstedsbog til modellen, med motor skilning/samling i
> mindste detalje, og meget andet..
> den kan en XS400 Seca ejer simpelthen ikke undvære.. hehe
> Den fylder pakket 83MB

70,4 MB er det godt nok, men det er da tæt på.
Derudover kan det siges, at den er på 317 sider.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : RacerNiels

Dato : 17-03-02 02:50

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> mindste detalje, og meget andet..
> den kan en XS400 Seca ejer simpelthen ikke undvære.. hehe

Ja tak, men hvad er nu den af??? Jeg kan i hvert fald ikke pakke den ud!

! D:\Motorcykler\xs400 manual.ace: Unknown method in Yamaha XS400 Seca
Service Manual.pdf

siger min winrar.....

Godnaaaaaaaat,
Niels
IXS Lightning til salg -> www.surferduuude.subnet.dk

Fra : Claus Kenberg

Dato : 17-03-02 09:01

> Ja tak, men hvad er nu den af??? Jeg kan i hvert fald ikke pakke den ud!

[SNIP]

Jeg havde samme problem, men med ZipGenius fra Tucows så gik det...

I øvrigt tak for det store arbejde!

Mvh
Claus Kenberg
, som heldigvis ikke har brug for manualen pt.

Fra : Morten Juel

Dato : 17-03-02 09:40

> Jeg havde samme problem, men med ZipGenius fra Tucows så gik det...
>
> I øvrigt tak for det store arbejde!
selv tak, jeg har jo kun lavet indscanningen )

Mvh
Morten

Fra : Morten Juel

Dato : 17-03-02 09:40

> Ja tak, men hvad er nu den af??? Jeg kan i hvert fald ikke pakke den ud!
>
> ! D:\Motorcykler\xs400 manual.ace: Unknown method in Yamaha XS400 Seca
> Service Manual.pdf
>
> siger min winrar.....
så hent den nyeste

Mvh
Morten

Fra : Torben

Dato : 22-07-02 14:08

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mindste detalje, og meget andet..
> den kan en XS400 Seca ejer simpelthen ikke undvære.. hehe

Hej Morten. Er der mulighed for, at du vil åbne for downloiad af
Seca-manualen igen.
MVH Torben