Denso-forhandlere
Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-03-02 20:34

Jeg lovede at vende tilbage med en forhandlerliste over Denso-rør. Har
modtaget den på mail idag, men den er godt nok noget mager. Salgsfætteren
lovede dog at vende tilbage med flere forhandlere senere.

Til sagen:
Skibby MC Shop, Industrivej 23, 4050 Skibby.
Fisker Motorcykler, Åboulevarden 25, 1960 Frederiksberg C.
Tåstrup Motorcykler I/S, Roskildevej 376, 2630 Tåstrup.
Bike World, Bakkegårdsvej 102, 3050 Humlebæk.
NB Motor, Hullebækvej 25, 4800 Nykøbing Falster.

Som det ses er det sjællænderne der har de bedste muligheder

I jylland kan dog tilføjes:
KS Motor, Jens Grønsvej 23, 7100 Vejle, tlf. 76 42 40 00, www.ks-motor.dk
LC Racing, (her må Claus Rittig bistå med adresse/tlf.nr.)

Det kunne være ski' godt, hvis alle fra gruppen med relevante hjemmesider
fik lagt ovennævnte ind på siden et eller andet sted.

Endvidere fulgte et regneark med alle Densø-rør og nettopriser, hvilket jeg
lægger på dk.binaer.motor.

Jeg vil selvfølgelig følge op på salgsfætteren, for det kan da ikke passe at
der ikke findes flere der er villige til at ligge inde med Denso :-?

Allan Bojesen

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 14-03-02 22:32

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg lovede at vende tilbage med en forhandlerliste over Denso-rør. Har
> modtaget den på mail idag, men den er godt nok noget mager. Salgsfætteren
> lovede dog at vende tilbage med flere forhandlere senere.

Den må du meget gerne sende pr. mail til mig, når den dukker op.
kenn@diversion.dk

Den er lagt op på www.diversion.dk

> Jeg vil selvfølgelig følge op på salgsfætteren, for det kan da ikke passe
at
> der ikke findes flere der er villige til at ligge inde med Denso :-?

Flere Autoshopper har dem også. Jeg har f.eks. selv erfaret, at hvis man
selv medbringer betegnelsen på tændrøret , så er der også en chance hos Ole
Nielsen Autodele i Køge www.ona.dk

kenn@primera.dk
www.primera.dk www.diversion.dk
Primera SRi ´00 XJ600s div ´98

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-03-02 23:43

> [...]

> KS Motor, Jens Grønsvej 23, 7100 Vejle, tlf. 76 42 40 00, www.ks-motor.dk
> LC Racing, (her må Claus Rittig bistå med adresse/tlf.nr.)

LC Cross, 98 58 35 00

Rittig

Fra : Armand

Dato : 15-03-02 00:58

> [...]
passe at
> der ikke findes flere der er villige til at ligge inde med Denso :-?

Prøv at forhør dig om autobranchen også!

--
Armand.