M-MAX boks
Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 14-03-02 18:21

Hejsa i NG'en.
Ja... så fik jeg endelig min længe ønskede boks takket være min kæreste og
Jes Vestervang her fra gruppen ( dejlig gave at få når nu man have føsdag i
Tirsdags)

Nu er det sådan at brugsforvirringen er på japansk, men jeg har da fået den
oversat.....

Et lille uddrag nævner at der på venstre side at motorcyklen skulle komme en
Grøn/gul ledning fra et relæ.....
Nu er det sådan at boksen både passer til min GSX-R 250 og en GSX-R 400 så
hvis der er en der ejer såen en, der ved eller har lyst til lige at kigge om
der nu osse er sådan en ledning med de farver på venstre side fra et relæ,
så ville det hjælpe mig meget.. ( altså omkring tændingsuniten )
Den ledning på min der er Grøn/Gul er nemlig olietryksmålerledningen, så når
den bliver sat til boksen er der ikke lys i den røde lampe i cockpittet og
det kunne jo nemt få katastrofale følger......
Men så vidt jeg kan se, så er det den eneste grøn/gule ledning der er, og
som er inden for rækkevidde af boksen......

Ellers er der ikke andet for end at jeg må vente til der er åbent hus et
sted og så få den rullet før og efter... så kan jeg da se om der er forskel.

MV (mc)H

Jon Larsen ( "gammel" )
Gixxer 250
Odense....
( fra kærestens pc'er )

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-03-02 22:18

Ann-Rikka Olsen skrev:

> [...]
> Jes Vestervang her fra gruppen ( dejlig gave at få når nu man have føsdag

Tilykke Jeg håber du finder ud af at få den koblet til Multistikket
har du vel fundet ud af passer i stikket nær cdi-boksen, men hvad de to
ekstra ledninger er til ved jeg ikke :-/ De passer jo sammen, så jeg har
spekuleret lidt over om det mon kunne være beregnet til hurtigt at slå
droslingen til/fra ved at forbinde dem... Men jeg har ikke turdet prøve at
forbinde dem af frygt for hvad der kunne ske med cdi-boksen.
Jeg kan på ingen måde forestille mig at boksen skulle have noget med
olietryksmåleren at gøre.

> Ellers er der ikke andet for end at jeg må vente til der er åbent hus et
> sted og så få den rullet før og efter... så kan jeg da se om der er
> forskel.

Jeps, prøv det. Hvis du er helt uheldig med boksen, så mener jeg at den kan
fjerne 180 km/t droslingen på 400'erne. Så er der sikkert et par købere
derude
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 15-03-02 00:15

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
> Ann-Rikka Olsen skrev:

Gu' gjorde hun ej!
Det var Jon der lånte hendes forbindelse

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-03-02 01:08

Armand skrev:

> Gu' gjorde hun ej!
> Det var Jon der lånte hendes forbindelse

Det er sgu' da heller ik' nemt længere!

Fra : Jon Larsen

Dato : 15-03-02 08:12

"> >

> Det er sgu' da heller ik' nemt længere!
> --
> mvh Jes Vestervang
> ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
> FZS600
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
LOL.... Det er den samme forbindelse hvis detr kan trøste !!!
HAr prøvet at forbinde dem.. ingen umiddelbar effekt..... Og du har osse ret
i at det lyder mærkeligt hvis den skulle have nogen med olietrykket at gøre
!!!!

Forresten Armand.. Skylder jeg noget fra festen ?? drak jo kaffe om
morgenen.. For ikke at tale om morgenmaden ???

Jon Larsen ( på SIN linje, og som snart skal til Fredericia igen og besøge
Kemira )
Gixxer 250
Odense.

Fra : Armand

Dato : 15-03-02 22:46

Jon Larsen <jon.soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en

> Forresten Armand.. Skylder jeg noget fra festen ?? drak jo kaffe om
> morgenen.. For ikke at tale om morgenmaden ???

Aner det ikke - jeg kom jo ikke frem førend at hele bundtet havde rykket
telpælene op.

Var det ikke Grewy der stod for det med morgenmaden?
Normalt er der luft i budgettet til den post efter en fest af den
størrelse, så mon i skylder noget.

Tak for godt samvær forresten - Også til Ann-Rikka.

--
Armand.

Fra : Johannes S. Nielsen

Dato : 16-03-02 12:15

Altid nice at vide der er andre derude som nyder sin GSXR250, lige så meget
som mig :)

Jeg ved at Jes har haft den M-Box på sin Gixx'er, men fandt aldrig ud af om
den er værd at investere i, giver det noget ?

Jeg bankede den op på 180 så let som ingenting, derefter steg omdrejningerne
lidt så jeg vil skyde på 190km/t er min topfart.

Venlig hilsen / Best regards
Johannes S. Nielsen
jn@vxd.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-03-02 23:37

Johannes S. Nielsen skrev:

> Altid nice at vide der er andre derude som nyder sin GSXR250, lige så
> meget som mig :)

Ja, det er jo helt godt

> Jeg ved at Jes har haft den M-Box på sin Gixx'er, men fandt aldrig ud af
> om den er værd at investere i, giver det noget ?

Måske... Hvis man ellers får fat i en og finder ud af hvordan den skal
tilsluttes.

> Jeg bankede den op på 180 så let som ingenting, derefter steg
> omdrejningerne lidt så jeg vil skyde på 190km/t er min topfart.

Det er ellers sjældent at gixxere kører så godt. De fleste af dem jeg
kender til har problemer med manglende effekt osv. :-/
Hvis jeg var dig ville jeg bare være glad og tilfreds!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-03-02 19:43

> Var det ikke Grewy der stod for det med morgenmaden?
> Normalt er der luft i budgettet til den post efter en fest af den
> størrelse, så mon i skylder noget.

Grewy ville ihvertfald ingen penge have fra mig

> Tak for godt samvær forresten - Også til Ann-Rikka.

Jeps, vældigt indbringende