yamaha xs 750
Fra : frank nielsen

Dato : 13-03-02 08:21

er der slet ikke nogle der har nogle stumper til min yamaha kaborator
tenning

v.h
frank

Fra : iMok

Dato : 10-04-02 19:22

hej triplere! :)

for et stykke tid siden skrev frank:

> er der slet ikke nogle der har nogle stumper til min yamaha kaborator
> tenning

Jeg ville lige tjekke stumper på den blå avis på nettet i dag, og så at der
var en gut i vamdrup der har en karb mm. til salg.

Men for at få nummeret skal man enten være DBA-online bruger eller købe
avisen (den der udkom i torsdags), så der kan jeg desværre ikke hjælpe...

Der er iøvrigt også en e-mail/yahoo gruppe for triplere:

-hvor jeg jævnligt ser stumper flyve frem og tilbage... men om man kunne
finde ud af noget 'overseas' (det er mest amerikanere), og om det er umagen
værd ved jeg ikke?

held og lykke med det,

-imko