Bremseskiver til gsxr-250
Fra : Mogli

Dato : 10-03-02 16:27

Hej allesammen

Der skulle vel ikke være en af jer der ligger inde med en pris + et evt
bestillingsnr til et sæt bremseskiver til baghjulet på den ovenstående
model. Jeg tænkte at det kunne være en af de tyske eller engelske online
butikker der havde sådanne og ikke alt for dyre. Håber i kan hjælpe mig da
jeg går her med lettere "forårsfornemmelser" for at komme ud og køre.
Mangler dog lige disse da den kører lige på grænsen til ikke at klare
mindstekravene.

På forhånd tak
Miki Vester

Fra : Tommy Fer

Dato : 10-03-02 19:32

"Mogli" <Mogli@Mogli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg går her med lettere "forårsfornemmelser" for at komme ud og køre.
> Mangler dog lige disse da den kører lige på grænsen til ikke at klare

Hej Mogli....

Du kan ikke købe stumper til din mini gixxer i udlandet, da den kun køre i
New Zealand, Japan og Danmark... derfor er online tingene meget begrænset...

Mit råd der at købe dem brugt hos L.C racing i Rønnede... Prisen er vist
omkring 700 for en brugt... med omkring 60-80% af sliddet tilbage... mod
nypris 2500,-

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 10-03-02 19:39

> [...]
> Der skulle vel ikke være en af jer der ligger inde med en pris + et evt
> bestillingsnr til et sæt bremseskiver til baghjulet på den ovenstående

Prøv at tjekke følgende sted: www.sayjes.dk
han har skiver til en babygixxer. købte selv mine der 1100 kroner stykket
(så'en cirka)
PFM skiven er, som jeg husker det til baghjulet.
TMP laver både til for og bag og skiven til bagpå er vist den billigeste
(lidt over 800 kroner)

> Jeg tænkte at det kunne være en af de tyske eller engelske online
> butikker der havde sådanne og ikke alt for dyre.

som sagt tjek lige et par af de danske først, men jeg tror ikke du finder
dem billegere end hos Jes

>Håber i kan hjælpe mig da
> jeg går her med lettere "forårsfornemmelser" for at komme ud og køre.

Ja jeg håber dette hjalp

> Mangler dog lige disse da den kører lige på grænsen til ikke at klare
> mindstekravene.

hvis den ikke skal synes så haster det jo ikke

--
Jacob -GSXR250, med 1000 km gamle bremseskiver foran

Fra : Allan Bojesen

Dato : 10-03-02 20:13

"Mogli" skrev i en meddelelse news:a6ftvs$u8u$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> jeg går her med lettere "forårsfornemmelser" for at komme ud og køre.
> Mangler dog lige disse da den kører lige på grænsen til ikke at klare

Du ser ud til at et svensk firma G Partners har dem, både for og bag.
http://www.gpartners.se/Motorcykelkatalogen/Discs.pdf
Det ser ud til at bagskiverne har nr. MD3059 og via
http://www.gpartners.se/pictures/MCprices_Inkl_moms.pdf
kan du finde prisen til sv. kr. 1337 svarende til d. kr. 1.100,-

Allan Bojesen

Fra : Armand

Dato : 12-03-02 02:00

Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> skrev i en

> [...]
> http://www.gpartners.se/pictures/MCprices_Inkl_moms.pdf
> kan du finde prisen til sv. kr. 1337 svarende til d. kr. 1.100,-

Heey!

Og dér kan man finde at GSXR 400 GK 73, deler skiver med såvel RF 600
som SV'eren (á anden tråd derom!)!

--
Armand.