Hvem kender en MC forhandler i Flensborg ?
Fra : Zorilla

Dato : 08-03-02 19:13

Eller evt. bare i umiddelbar nærhed af den danske grænse.

Telefonnr og/eller hjemmeside.

På forhånd tak for hjælpen.

mvh
Peter

Fra : Tornøe

Dato : 08-03-02 19:35

Subject: Hvem kender en MC forhandler i Flensborg ?

> Eller evt. bare i umiddelbar nærhed af den danske grænse.

Hein-Gericke kan anbefales. Butikken ligger i Handewitt, lidt udenfor
Flensburg:
http://www.hein-gericke.de/

Derudover ligger der en biks med (primært) tøj nede ved Flensburg havn.

Jens

Fra : Steen

Dato : 08-03-02 20:02

"Tornøe" <jens@FJERNtornoe.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Flensburg:
> http://www.hein-gericke.de/
>
> Derudover ligger der en biks med (primært) tøj nede ved Flensburg havn.

Der ligger også en stor butik med både udstyr og tøj i Oeversee lige syd for
Flensborg
www.biker-outfit.de

samt Bruno´s Moto Company som ligger lige syd for Citty Grossmarkt på
Lilienthalstrasse 27.

Mvh Steen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-03-02 11:35

kig evt her: http://www.senior98.subnet.dk/koebogsalg/forhandlere.htm

Fra : Klaus J \( 2 takt er~

Dato : 11-03-02 21:47

Hvilken mc forhandler "mærke" ellers oeversee lige udenfor Flensborg se
kørselsvejledning i touringnyt.

Fra : Zorilla

Dato : 11-03-02 23:05

"Klaus J ( 2 takt er 2 for lidt)" <k.l.j@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Hvilken mc forhandler "mærke" ellers oeversee lige udenfor Flensborg se
Honda. Jeg tænkte på at tage et smut ned og få skiftet dæk.

> kørselsvejledning i touringnyt.
Hvilken kørselsvejledning ?

Peter

Fra : Buck

Dato : 12-03-02 07:59

skiftet dæk... så er det Bruno´s på Lilienthalstrasse
tlf. 0049 461 51086

de har et par stykker der snakker dansk.

--
/Buck
CB 550 F1 ´75