Schuberth Concept i Kbh?
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 06-03-02 10:43

Hvem i København handler med disse hjelme?

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-03-02 11:39

Her : http://www.aagesen.dk/index.asp

Her : http://www.enghavemotor.dk/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-03-02 11:45

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Her : http://www.enghavemotor.dk/

Der står godt nok ikke noget om Schubert på deres side, men jeg er
overbevist om at jeg har set Schubert Consept på deres hylder

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Frederik

Dato : 06-03-02 20:04

> Der står godt nok ikke noget om Schubert på deres side, men jeg er
> overbevist om at jeg har set Schubert Consept på deres hylder

Jeg har ovenikøbet købt en der (sidste april ca.), men jeg ved selvfølgelig
ikke om de stadig har dem.

Frederik

Fra : Bo S.

Dato : 08-03-02 10:48

"Frederik" <glem@det.dk> wrote in message

> Jeg har ovenikøbet købt en der (sidste april ca.), men jeg ved
selvfølgelig
> ikke om de stadig har dem.

Jeg købte en derinde sidste år, så hver gang jeg er derinde, kigger jeg
automatisk efter den, og der stor en i sidste uge.
(Enghave Motor altså)

Bo ;)

Fra : Kim K

Dato : 06-03-02 20:03

> Her : http://www.aagesen.dk/index.asp
han har dem

> Her : http://www.enghavemotor.dk/
har set dem der, men det var vist en kort overgang. er ikke sikker på de
sælger dem mere.
anyway det er en fed hjelm, har selv en magen til købt hos aagensen
mvh Kim

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-03-02 11:37

Yamaha forhandlerne plejer at have dem

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 07-03-02 09:00

"Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> wrote in message
> Hvem i København handler med disse hjelme?

Jeg har set dem hos både Ågesen og Enghave dette forår. Enghave er en hund
billigere, mens Ågesen tager sig betalt for en langt bedre rådgivning.
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn