World Superbike i weekenden - hvor?
Fra : Sports-MC / Claus Be~

Dato : 06-03-02 01:10

Jeg har med stigende panik søgt på eurosport omkring løbene i weekenden.
Men jeg kan *simpelthen* ikke se at de viser andet 1 og 15 min sent om
aftenen. Har svært ved at tro de kan nå begge løb (uforkortet) på den
tid!

Nogen der ved hvor det sendes *live* eller uforkortet?

Vh,
Claus

Sports-MC.dk Fax: +45 3833 4071
Tomsgaardsvej 76 - 1 Phone: +45 3833 4070
2400 Copenhagen e-mail: info@sports-mc.dk
DK - Denmark www: http://www.sports-mc.dk
VAT number: 17 70 71 40

Fra : Christian