Påkørt bagfra #/"¤%=(
Fra : Mich@el

Dato : 05-03-02 00:38

Hejsa.

Var i Odense for at hente Viragoen fra vinterhiet.

Fra Bruun-Larsen nåede jeg at køre ca. 450 meter til et lyskryds hvor
der var rødt. Efter at ha` holdt i ca. 30 sek. kommer der et stort bump
bagfra, og en af Odenses såkaldte anden generations kamelklappere
triller lige så stille og roligt op bag i min virago. (

Bagskærm og nummerplade bliver tæsket ind i bagdækket.

Efter at have fået mandens data, retter jeg skærm og nummerplade ud, og
triller tilbage til Bruun-Larsen, som er rimeligt forbløffet over at se
mig igen så hurtigt.

Pris: ca. 3.800 for ny bagskærm og ny nummerplade.

Det positive.... Ingen personskade, bortset fra chokket da han ramte
mig.

Og. !!!!! Min største bekymring inden jeg forlod Bruun-Larsen var at
jeg kunne komme galt afsted, da dækkene jo ikke lige passer til årstiden
temperaturmæssigt. Jeg glemte blot at tage mine medtrafikanter med som
en risikofaktor.

Med tilbagelænet hilsen

Mich@el
XV 1100 Virago (med buet halvkrum bagskærm og nærmest oval nummerplade)

Fra : albert

Dato : 05-03-02 07:51

Surt - meget surt - og måske et tegn om at blive inde i år

Anyway - det lyder som en skade der tager 2 timer på et værksted, og så er
du ude igen - lidt rarere end en næsten totalskade der tager 6 måneder !!!

mvh Albert

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 05-03-02 10:52

hmm ny nummerplade...det plejer forsikringen ikke at gå med til....eller hur
?

Lasse
som også har prøvet at blive pløjet ned bagfra på min tidligere Skipper 150
.....taxaen...ramte så hårdt at scooteren blev skudt ud mellem benene på mig
og fløj godt 20 meter...jeg glad bagud i sædet ramte topboksen med ryggen
....rev topboks af...antog vandret stilling ca 80 cm over kørebane for
herefter at lande på ryggen og et split sekund senere at kigge op i
kofangere på en hvinende taxa.....forsikringen var top dk.....jeg fik ny
plastic på scooteren...desværre var de ikek lakaret som de originale...så nå
solen skinnede var scooteren nu i to nuancer...det var topdk drøn ligeglad
med...nrpladen blev bukket som var den sølvpapir....og så rærelig ud selv
efter den var blevet bukket ud....forsikring....nix man kan jo godt læse
numrene på den

skide madkasser.....

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 07-03-02 17:11

"Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> skrev i en meddelelse

>...nrpladen blev bukket som var den sølvpapir....og så rærelig ud selv
> efter den var blevet bukket ud....forsikring....nix man kan jo godt læse
> numrene på den

da jeg var ude for ligende episode i efteråret, var GF villig til at give
mig en ny plade, selvom den var ganske nydelig efter at den blev rettet ud.
De ville dog ikke give mig et nyt bagdæk.....men det går nok, der er stadig
intet tegn på at det tog skade ved sammenstødet (selvom jeg udemærket godt
ved det ikke er nogen garanti).

--
Jacob -babygixxer

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-03-02 14:34

"Mich@el" <mick@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Med tilbagelænet hilsen
>
> Mich@el
> XV 1100 Virago (med buet halvkrum bagskærm og nærmest oval nummerplade)

Det værste jeg kan forestille mig næst efter at en klovn ikke overholder sin
ubetingede er at en anden klovn køre op bag i mig. Det er man ikke selv
herrer over.
Hvorfor betaler den ham der kørte op i dig ikke??

Mvh Thomas Hjort

SV650S

Fra : Mich@el

Dato : 07-03-02 07:48

Hej Thomas.

Thomas Hjort wrote:

> [...]
> herrer over.
> Hvorfor betaler den ham der kørte op i dig ikke??

Det gør han også, han har erkendt sit ansvar.

Mvh.

Michael

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-03-02 18:01

"Mich@el" <mick@post5.tele.dk> wrote in message

[snip en masse]

Åhh for helvede ... det er for ærgerligt sådan noget. I sommers var der også
en madkasse-fører der i de lune fyraftenstimer og i sin halve søvn bag
rattet kørte op bag i mig. Heldigvis - for os begge - var bagskærmen lige
til at folde ud igen (den er lavet af bøjeligt plastic) og nummerpladen blev
også rettet ud uden problemer. Men hende der kørte bilen var godt nok
rystet. Jeg råbte jo op og hejlede hende ned. Hun troede sikkert at hun
skulle have tæsk af en modbydelig rocker med hår mellem tænderne - men
vidste ikke at det var en lille blegfed programmør bag hjelmen )

Håber du kommer godt afsted når cyklen bliver klar igen.

Hilsner,

Tony