Suzuki GSX 1100 F, El-diagram søges
Fra : Chris

Dato : 03-03-02 18:09

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl, der kan hjælpe med ovennævnte
da jeg har problemer med at få stoplyset til at virke i forbindelse med
fodbremsen.

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 03-03-02 19:21

"Chris" <fl.chr@get2net.dk> wrote in message
> Der skulle vel ikke være en venlig sjæl, der kan hjælpe med ovennævnte
> da jeg har problemer med at få stoplyset til at virke i forbindelse med
> fodbremsen.

Jeg har postet et i dk.binaer.motor under emne: GSX1100F wiring
Det komme rud på gsx.dk om 10 minutter hvis du ikke har adgang til binære
grupper.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : knud hansen

Dato : 03-03-02 19:32

kunne det ikke være kontakten den var gal med ? prøv evt. at kortslutte de 2
ledninger for at påvise om det er der fejlen ligger...

Fra : Armand

Dato : 04-03-02 03:10

knud hansen <k.nud@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en
> kunne det ikke være kontakten den var gal med ? prøv evt. at
kortslutte de 2
> ledninger for at påvise om det er der fejlen ligger...

Kortslutte??? - Afmontere forbindelsen, da!
Eftersom at lyset ikke vil slukke igen, hænger kontakten jo
tilsyneladende!

Det ér forøvrigt et klassisk problem med fodbremse og
støttebens -kontakter - De befnder sig også lige dér hvor vand og smuds
vælter forbi
Så regn blot din bremsekontakt for at være en service-del!

--
Armand.

Fra : Chris

Dato : 04-03-02 22:37

Chris wrote:
> Der skulle vel ikke være en venlig sjæl, der kan hjælpe med ovennævnte
> da jeg har problemer med at få stoplyset til at virke i forbindelse med
> fodbremsen.

Tak for hjælpen, alle sammen. Det viste sig at være stoplys-kontakten.
Den fik lidt gymnastik, og det hjalp. Eller med andre ord, så holdt det
til jeg havde været til syn med maskinen.

Hilsen
Chris