P-Dag
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-02 16:59

Hej...
Vil da lige sige tak for en hyggelig aften igår
Rart at få sat lidt ansigter på ....
Forresten.. Hvor kan billederne fra J-dag ses.. regner osse med at
billederne fra igår osså kommer på på et tidspunkt

--
MVH

Jon Larsen ( Atjuh
Gixxer 250 ( Brrrrrrrrrrr )
Odense ( regnvejr )

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-03-02 17:51

"Jon larsen" <uyu> skrev:

> Hej...
> Vil da lige sige tak for en hyggelig aften igår

I lige måde Og tak til arrangøren Armand

> Rart at få sat lidt ansigter på ....

Jeps Det er nogle hyggelige mennesker, der er her i ng'en

> Forresten.. Hvor kan billederne fra J-dag ses.. regner osse med at
> billederne fra igår osså kommer på på et tidspunkt

Denne gang behøver jeg nok ikke at frygte dem så meget, som til j-dagen...
og de var endda censurerede var der vist en der snakkede om ...det var
vis også fornuftigt

> Jon Larsen ( Atjuh

Ja, det er da altid noget at det skal til at være lunere i vejret!

> Gixxer 250 ( Brrrrrrrrrrr )

Brumbrum, den Laserpotte virker

> Odense ( regnvejr )

Og salten bliver skyllet væk Rart!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-03-02 18:04

Jes Vestervang skrev:

> I lige måde Og tak til arrangøren Armand

Og forresten også til alle de andre mc-chaufførerer

Fra : Armand

Dato : 04-03-02 03:09

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> I lige måde Og tak til arrangøren Armand

Slå koldt vand i blodet!
Jeg har ikke gjort meget mere end at sidde her og knævre - Det er sågu'
Jacob, der qua sin position i festudvalget, og ikke midst ud fra sit
slæb i køkkenet sammen med (lange) Klaus skal have mærkaten: "arrangør"
klistret på sig

Bespisningen var forøvrigt forrygende velsmagende og alsidig. Og det
forglemte jeg(!) at kommentere
Bedre sent end aldrig: Det var ganske deliciøst, Jacob!

> [...]
j-dagen...
> og de var endda censurerede var der vist en der snakkede om ...det

Tjaeh :-/
Man sikrede sig ét billede af dig med snapseglasset for munden
De vil alle kunne ses på klubbens hjemmeside:
www.mc-chaufforerne.dk når Jacob har rejst sig fra den sten han faldt
ved. Indtil da er såvel sidste, som forrige års J-dag at se samme sted!

Næste gang?
Hvis ikke det skal være J-dag, og hvis ikke at det skal ramme sammen med
mere traditionelle fest-lejligheder (á f.eks. skt.hans!), så kunne
aftenen før (første) Karolinetræffet jo være målet :-/
Nogen der har dén dato liggende??

--
Armand.
(der har pakket Dainese'n tilside igen)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-03-02 18:37

Armand skrev:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Slå koldt vand i blodet!

*sjask*

> [...]
> Jacob, der qua sin position i festudvalget, og ikke midst ud fra sit
> slæb i køkkenet sammen med (lange) Klaus skal have mærkaten: "arrangør"

Ohh, det er jo rigtigt... jamen, så giv lige takken videre til de to

> Bespisningen var forøvrigt forrygende velsmagende og alsidig. Og det
> forglemte jeg(!) at kommentere
> Bedre sent end aldrig: Det var ganske deliciøst, Jacob!

Argh, og jeg gik glip af det Møgsne

> Tjaeh :-/
> Man sikrede sig ét billede af dig med snapseglasset for munden

Og det var det eneste glas snaps!

> De vil alle kunne ses på klubbens hjemmeside:
> www.mc-chaufforerne.dk når Jacob har rejst sig fra den sten han faldt
> ved.

Fino

> Indtil da er såvel sidste, som forrige års J-dag at se samme sted!

Møhøhh

> [...]
> mere traditionelle fest-lejligheder (á f.eks. skt.hans!), så kunne
> aftenen før (første) Karolinetræffet jo være målet :-/

Jeps, frostvejr har jo været et problem ved de sidste par arrangementer

> Nogen der har dén dato liggende??

ikk' mig :-/

> --
> Armand.
> (der har pakket Dainese'n tilside igen)

Hæ!
--
mvh Jes Vestervang - der lige er hjemvendt efter en løbetur i forbindelse
med lidt billig vægtoptimering af Fazeren Der kan vist snildt hentes 10

Fra : m.grewy

Dato : 03-03-02 18:28

Billederne kan du se her
http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2001/j-dag/

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-03-02 18:41

m.grewy skrev:

> Billederne kan du se her
> http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2001/j-dag/

Pøh Det burde være forbudt at tage billeder af fulde mennesker
--
mvh Jes Vestervang -som vist var lidt mere fotogen i aftes end til j-dag

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 04-03-02 20:28

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Pøh Det burde være forbudt at tage billeder af fulde mennesker

Jeg tror faktisk godt jeg kan gætte hvem der er dig!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-03-02 21:06

Casper Hundebøl skrev:

> Jeg tror faktisk godt jeg kan gætte hvem der er dig!

*Hrmpf*

Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-03-02 19:36

> Hej...
> Vil da lige sige tak for en hyggelig aften igår
> Rart at få sat lidt ansigter på ....

Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående.
Det var en overmåde fin aften/nat. Tak til Armand, Jacob, Claus og de andre
klubgutter og -inder for arrangementet. Men en alm. Tuborg smager lidt dorsk
ovenpå alle de herlige påskebryg
Jeg smuttede jo inden jeg fik sagt farvel til de fleste, men jeg opnåede
vist at få alle vækket da jeg startede

Allan Bojesen (der tabte 1,5 gang i barlotteriet)

Fra : m.grewy

Dato : 03-03-02 20:39

Ja tak fordi du vækkede mig efter 3 timers søvn :)

Michael

Fra : Søren Lindholt

Dato : 03-03-02 23:28

"Jon larsen" <uyu> skrev i en meddelelse
> [...]
> Forresten.. Hvor kan billederne fra J-dag ses.. regner osse med at
> billederne fra igår osså kommer på på et tidspunkt

Ja det skal jeg da lige love for var en fin aften... et meget passende
indslag i konceptet "Another Lost Weekend"

Mads, Mikkel, PerP og mig mødtes i går i århus. Mads have høngt på værtshus
hele natten og var lige stået op kl tre da vi hentede ham, Mikkel og jeg
havde været til Polle Fiction-premiere fredag aften, med Snavepils ad
libitum. Den giver sære smerter i skallen den øl.... eller også var det
indtrykket af den fine film...
PerPp havde stået på MC udstillingen hele dagen, men var dog i fim form.

Vi tog ind på den blå paraply i Århus , der kan man spise alt det pizza og
pasta man vil for 45 kroner, det var lige noget der passede tosserne...

Vi løb også ind i det ledeste isslag på motorvejen mod syd, pludselig var
det megaglat, og vi måtte lulle med 40 et stykke tid, forbi flere biler der
var drysset ud over marken...
og ankom så til Pdagen... vi havde en kasse Thisted-bryghus øko-Påskebryg,
som Armand prompte købte af os og forærede væk. Ikke meget skal siges om
festen, der var masser af skæg i gaden, og vi sluttede vist ved 4-5tiden med
en gang American football på i sovesalen, som endte med at jeg brændte et
oplagt fieldgoal, hvor Mikkel agerede målstænger.... efter nogen løben rundt
i meget lidt tøj fikvi endelig lagt os til ro.
I dag fik vi kæmpet os op ved titiden, sagt pænt farvel, og rullede mod syd.
Mikkel og Mads var ikke rigtig raske, men Per og jeg var da rimeligt friske.
Vi tog en rundtur i Flensborg med de sovende bagsædepassagerer, så lidt på
vandet og et enkelt museum (udefra), hvorefter vi proppede merceren med
dåsebajere ved mutter poetz, og sækken med den obligatoriske cyrruwurst.
Resten af turen hjem hørte vi heller ikke meget til de sovende, men på
forsædet blev der sunget flittigt med på giro413, og lavet fine nye tekster
til mangen klassisk vise, "må man ta´gearpedalen med sig ind i him´len"
osv....

Hyggeligt at møde chaufførerne, og dfm-er , selvom jeg ikke fik hilst på
alle, men så må vi jo komme ned en anden gang...

Og nu er jeg træt...
Søren

Fra : Per M P

Dato : 04-03-02 18:50

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> wrote in message

> [...]
tekster
> til mangen klassisk vise, "må man ta´gearpedalen med sig ind i him´len"

.....og MGP-klassikeren a la SnapShot stil, "hvorfor springer den ud af
tredie"

Per MP