Hoss Boss!
Fra : Kasper Hauge

Dato : 03-03-02 16:27

Hej NG!

Jeg var lige et smut forbi Århus idag til en MC-messe....
I Harley-standen var der 2 Hoss Boss MCér hvor den ene var en V8ér....

Er der nogle der ligger inde med nogle billeder af denne maskine?

mvh kasper hauge

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-03-02 16:33

HossBoss generelt: http://images.google.com/images?q=hoss+boss&hl=da

Fra : Henrik

Dato : 03-03-02 19:09

har forsøgt uden held at uploade mine fotos af omtalte Hoss Boss til
binaer.motor uden held ....prøver senere igen

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-03-02 19:24

> Jeg var lige et smut forbi Århus idag til en MC-messe....
> I Harley-standen var der 2 Hoss Boss MCér hvor den ene var en V8ér....
er alle boss hoss'er ikk v8'ere??
bo thosmen

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-02 21:46

> er alle boss hoss'er ikk v8'ere??

DER var det stavet rigtigt... boss hoss...
Der er af og til 2 der dukker op i Middelfart - ved Karoline Cafeteriaet..
Vist importøren og hans søn eller lign.
DE TRÆKKER PUBLIKUM!

Allan Rasmussen
motorcyklist

Fra : Buck

Dato : 05-03-02 11:13

> er alle boss hoss'er ikk v8'ere??

Jo, men der var nu osse kun 1 BossHoss Århus...
den anden larmende fiskekutter var fra en anden kendt amerikans producent.

Selvom kutteren var startet, og godt kunne larme, kan man ikke tage fejl
hvis man først har hørt Boss Hoss´en...
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Søren Lindholt

Dato : 07-03-02 23:16

"Buck" <_buck@sol.dk> skrev i en meddelelse news:a625tt$anj$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Selvom kutteren var startet, og godt kunne larme, kan man ikke tage fejl
Ja, den lyder vel som en bil. En fed bil, indrømmet.

Jeg så den i Århus, det eneste imponerende er motoren, som jeg ville være
vild med at fyre af I EN BIL, evt. en pickup, med MCen på ladet.
Stellet ser ud som noget der er lavet under krigen til en Jeep, lange lige
rør, grimme svejsninger osv osv, ikke hvad man forventer af en maskine til
opgivet 1.000.000 kroner... topfart 330 km/h, så skal man vist surres fast
til styret, men det er sku da skægt at se alligevel!!

Jeg har for nyligt hørt om en artikel i et svensk mcblad, (jeg skal nok få
fat i det) om en gal mand der for mange år siden, vist før krigen, byggede
et stel med en V8 big block, til dragrace. Han forsøgte sig med en
slyngkobling af en bremsetromle fra en lastbil! Den holdt ikke, og så gik
han over til at bruge en art baghjulslift til at starte med. Han hejsede
simpelt hen baghjulet op, startede motoren, og vippede den ned fra stativet
ved start... DET VILLE JEG GODT SE )))))

Søren

Fra : Søren Lindholt

Dato : 08-03-02 09:15

Søren Lindholt <lindholt@person.dk> wrote in article
<3c87e666$0$204$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...

Og nu vi er ved det hedder den altså Boss Hoss (se subj.) . Hoss betyder
hest, Boss betyder chef.

Boss Hoss = chefhest
Hoss Boss = hestechef

Hvad lyder bedst?

Og det hedder heller ikke Davidson Harley vel? Af hvilken grund ved jeg
ikke, men de gode herrer må jo være blevet enige på en eller anden vis...
"OK, du får dit navn forrest, men så skal vi brug min V-motor!"

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : boe

Dato : 08-03-02 09:50

"Søren Lindholt" <lindholt@DETTEFJERNESperson.dk> wrote in message

> Boss Hoss = chefhest
> Hoss Boss = hestechef
>
> Hvad lyder bedst?

Nå nå, klap lige hesten, så at sige. Kan vi ikke bare blive enige om, at
Boss Hoss er cyklen og Hoss Boss er ejeren

Bo, VF1000F

Fra : Søren Lindholt

Dato : 10-03-02 23:02

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en meddelelse >
> Nå nå, klap lige hesten, så at sige. Kan vi ikke bare blive enige om, at
> Boss Hoss er cyklen og Hoss Boss er ejeren

hehe

Fra : Armand

Dato : 08-03-02 17:53

Søren Lindholt <lindholt@DETTEFJERNESperson.dk> skrev i en

> [...]
vis...
> "OK, du får dit navn forrest, men så skal vi brug min V-motor!"

Hæ!
Måske at dét er grunden til HD's typeproblemer: Det blev derved ikke den
dygtige Mr. Harley der fik sit navn sidst

--
Armand

Fra : Steen Schmidt

Dato : 03-03-02 19:40

> Jeg var lige et smut forbi Århus idag til en MC-messe....
> I Harley-standen var der 2 Hoss Boss MCér hvor den ene var en V8ér....

Alle Boss Hoss 'biler' er V8'ere....

Man kunne kaste sig ud i at prøve at taste http://www.bosshoss.com/ i sin
browser.....jo, det virkede!

En hurtig søgning (under 30 sekunders arbejde!) på Google gav
http://www.bosshoss.net/ som officiel homepage.

Mvh
Steen

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 05-03-02 08:26

> Alle Boss Hoss 'biler' er V8'ere....

Revyen påstår ellers hårdnakket at der findes en 'damemodel' med en V6.

Anders

Fra : Steen Schmidt

Dato : 05-03-02 19:56

> Revyen påstår ellers hårdnakket at der findes en 'damemodel' med en V6.

Ja, ok. Boss Hoss er begyndt at lave deres trikes med V6 motor også. Den
normale tohjulede fås kun med to forskellige V8'ere.

Mvh
Steen