Korrekt lufttryk på CBR 600 og måleudstyr
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 03-03-02 10:35

Hej jeg er lidt i tvivl om hvor meget luft jeg skal putte i mine dæk, det er
pilot sport 120/60/17 for og 160/60/17 bag og de sidder på min CBR 600.
en anden ting er hvilket udstyr der er bedst at måle det med, jeg har 2
stk's af de der ( gamle ? ) man bare trykker ned over ventilen og der så
slider et "rør" op i et andet "rør" hvor på der så står hvor mange PSI der
er i dækket. men de måler ikke ens .. ? ca. 4 PSI forskel.
på div. tankstationer hvor man kan pumpe dæk / måle lufttryk, er der også
forskel på hvad de måler ...
hvor køber jeg en der er precis ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Leo Leopol

Dato : 03-03-02 11:44

"Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er i dækket. men de måler ikke ens .. ? ca. 4 PSI forskel.
> på div. tankstationer hvor man kan pumpe dæk / måle lufttryk, er der også

Hej Lars

I dine dæk skal der værer 36 psi for og 42 psi bag.

Hvis du er ude efter en anden slags så har MandP i England flere forskellige
slags www.mandp.com

Hilsen Ole Lelund

www.kantanamc.dk

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 04-03-02 13:44

bildillen eller lignende bilustyrs butikker ligger alle sammen inde med
diverse dæktryk målere....jo billigere jo mere upræcise....jeg fik en af
karin som er digital...den kostede vist ca 150 kr , jeg læste senere at det
var en testvinder...så helt galt på den kan den ikke være, men der var også
en anden med viser som fik næsten samme karakter...men den kostede vist kun
50 kr !

Lasse
RSV1000

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 04-03-02 17:51

"Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
også
> en anden med viser som fik næsten samme karakter...men den kostede vist

Hvilket mærke er din ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 05-03-02 20:26

"Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMtiscali.dk> wrote in message news:ZBNg8.20>
Hvilket mærke er din ?

hmm kan ikek lige finde den.....men det er den eneste digitale som bildillen
havde....den der sort med en blå knap tror jeg nok.....

Lasse