GSX 1100 F Værkstedshåndbog, org. el. kopi
Fra : Chris

Dato : 02-03-02 21:10

Der skulle vel ikke være en eller anden der kan hjælpe med ovenstående.

Hilsen
Chris

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 02-03-02 21:53

"Chris" <fl.chr@get2net.dk> wrote in message
> Der skulle vel ikke være en eller anden der kan hjælpe med ovenstående.
>
> Hilsen
> Chris

Birgers billige bilbøger
telefon 58 86 94 08
De er ikke ret dyre og han sender samme dag som du bestiller.
Bogen er på flere hundrede sider, jeg er ved at scanne min ind (det er den
samme til 7½) men med den hastighed jeg har på går der nok et års tid eller
så inden den er klar.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Chris

Dato : 02-03-02 22:51

Henrik B. Larsen wrote:
> [...]
> samme til 7½) men med den hastighed jeg har på går der nok et års tid eller

Hej Henrik
Tak for tipset.
Jeg har i øvrigt kikket lidt på den hjemmeside og må sige det ser
lovende ud.

Hilsen
Chris