Ann. fællestur i det nordjyske
Fra : zip

Dato : 02-03-02 17:20

Hej gruppe
Med fare for at starte en tråd, der måske allerede har fundet sted, vil jeg
lige spørge til sødnag den 3.

Er der arrangseret en fællestur i Aalborg området. Har tidligere været med
på sådanne første søndag i måneden, og især den første i marts. (Fra
Svenstrup)

Jeg ved at vejret kan drille, så det sikkert bliver udsadt en uge eller to,
men kunne nogen ikke lige opdatere et nytilkommen gruppemedlem.

med venlig hilsen

Tue
VFR 750

Fra : Bo Thomsen

Dato : 02-03-02 17:47

> [...]
to,
> men kunne nogen ikke lige opdatere et nytilkommen gruppemedlem.
når du nu er ejer at sådan en fed kværn så
prøv at kigge ind på www.vfr.dk der er
sikkert også nogle jyder som gerne vil med
ud og få slidt lidt på gummiet...
mvh bo thomsen, medlem af "VFR Klub Danmark"
www.vfr.dk

Fra : PEB

Dato : 03-03-02 08:12

Vi starter kl 1200 fra Hobrovej 751, 9230 Svenstrup
Hvis nogen ønsker det kan turplan for hele sæsonen tilsendes

Vi ses

Poul-Erik