Bagsæde til Drag Star
Fra : Hald

Dato : 02-03-02 11:32

Hej

Jeg er ved at undersøge mulighederne for at få et bedre bagsæde til en
Yamaha Drag Star XVS 1100.

I Yamahas tilbehørs-katalog kan man finde et "luksus-bagsæde" - et såkaldt
tour pillon pad" - der koster 1700 kroner. Det ser okay ud, men spørgsmålet
er, hvor godt det er.

Har I erfaringer med dette bagsæde? Eller kender I nogen, der har?

I så fald vil jeg blive meget glad for at høre om det.

Et alternativ kune være at få lavet et bagsæde hos en saddelmager. Jeg har
fundet en del adresser på Internettet, men er der nogen, der kan lave sæder
til en Drag Star?

Mvh Peter Hald