hæhæ...
Fra : S.G

Dato : 28-02-02 22:59

Så griner klistermærket her til aften
på en øvert stod:
Jeg ville hellere køre MC
det må man da give ham, en wannabee der indrømmer det

hæhæ, cool nok, jeg vil have en hvorpå der står, "jeg vil hellere køre
øvert"

Btw definitionen på en knallert/scooter/mc skal jeg bruge til et par unger i
den klub jeg arbejder i, de fatter brikker mht øverter, minder meget om de
diskussioner der var her for 1 måneds tid siden mellem dfk og dfm, dog lidt
mere positivt

en der smider den......?

Sebastian, Odense
RF400R

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 28-02-02 23:04

S.G <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BKxf8.197$nv4.4262@news.get2net.dk...
> Så griner klistermærket her til aften
> på en øvert stod:
> Jeg ville hellere køre MC
> det må man da give ham, en wannabee der indrømmer det

Kanon.!! Hvor kan man købe det??

Wannabee Anders på AREA51

Fra : Søren Lindholt

Dato : 01-03-02 00:01

"Anders Sune Jensen" <lillejensen@mail.tele.dk> skrev i en >

> Kanon.!! Hvor kan man købe det??

DMC er vist dem der laver dem.... det skulle også være set på en MZ.. hehe
http://www.dmc-org.dk/

S.

Fra : Moller

Dato : 01-03-02 09:10

> DMC er vist dem der laver dem....

det skulle også være set på en MZ.. hehe

hmmm... hvis vi finder sønderen, så er han ikke i klubben mere
*GGG*

VH
Lars Molnit
Medlem nr. 349 i MZ-Danmark... og vi blir flere Muha ha ha :)

Fra : Armand

Dato : 01-03-02 14:38

Moller <news@molnit.com> skrev i en news:a5nd0k$j6s$1@sunsite.dk...

> hmmm... hvis vi finder sønderen, så er han ikke i klubben mere
> *GGG*

Jup!
Det er DMC's snart klassiske bagrudestreamer!

Og det er ganske vist at den på Sjælland allestedskendte Yellow, har
kørt
rundt med en der var tilpasset topboxen på hans vinter-MZ

--
Armand.

Fra : Tomas Linnet

Dato : 01-03-02 21:44

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en

> [...]
> kørt
> rundt med en der var tilpasset topboxen på hans vinter-MZ

Jeg havde også købt en til min ETZ251 med sidevogn, men jeg nåede aldrig at
få den monteret
Men mon ikke der er plads til den på min Sonic 30(undskyld)

-Tomas
RS250+NC30+Sonic(undskyld)+212D(undskyld)

Fra : Moller

Dato : 01-03-02 22:24

> [...]
> Det er DMC's snart klassiske bagrudestreamer!
>
> Og det er ganske vist at den på Sjælland allestedskendte Yellow, har

hmmm.... Yellow ??? har indtil nu kun set 1 gul MZ ud over min, og den
er jydsk :) ... hvor på den grimme ø, køre denne gule MZ :) eller misforstår
jeg :)

Hmmm, der er ikke plads til 2 gule MZ'er på denne Ø, hvilken farve mon
min så skal være :)

VH
Moller
MZ ETZ 251 Gul, med Topbox, men INGEN klistermærker, ud over dem til at
dække huller i udstødningen *GGG*