Sesam, startspærre
Fra : Chris

Dato : 25-02-02 23:00

Er der nogen der har erfaring med Sesam startspærre.

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-02-02 18:00

"Chris" <fl.chr@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring med Sesam startspærre.

Er det den der hvor man siger "semsame open up" og så sspringer cyklen i
gang?

MVH Mads Stetter

Fra : Asger Steffensen

Dato : 26-02-02 20:06

"Chris" <fl.chr@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring med Sesam startspærre.

Jeg har en monteret på Kawa'en, og den har aldrig været stjålet

Seriøst: Gedigent dansk produceret produkt. Al eletronik er støbt ind i
epoxy, så det holder!
Jeg er vældig godt tilfreds med min, det samme er to venner der også har
den. Jeg ville til enhver tid vælge den frem for en billigere
asiatisk/sydeuropæisk konkurrent.

Asger
ZX-10

Fra : Chris

Dato : 26-02-02 21:49

Asger Steffensen wrote:
> [...]
> Jeg er vældig godt tilfreds med min, det samme er to venner der også har
> den. Jeg ville til enhver tid vælge den frem for en billigere

Hej Asger
Tak for dit svar.

Er det kun en startspærre eller om der også er andre funktioner i app,
såsom alarm o.s.v..

Hilsen Chris

Fra : Asger Steffensen

Dato : 27-02-02 21:57

> Er det kun en startspærre eller om der også er andre funktioner i app,
> såsom alarm o.s.v..

Kun startspærre. 2 kreds hvis jeg husker ret.

Asger