NOS klistermærker... Hvor ?...
Fra : Steffler

Dato : 25-02-02 12:54

Og nej - jeg skal IKKE køre rundt med en
kæmpe GotNOS sticker på cyklen, derimod
har vi fået nogen jernestore Inergen flasker
i vores serverrum - Og DER mangler der et
klistermærke

Hvos kan man finde så'n nogen klistermærker ?...

Mvh

/S

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-02-02 14:54

"Steffler" <steffen.hansen@dba.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i vores serverrum - Og DER mangler der et
> klistermærke
>
> Hvos kan man finde så'n nogen klistermærker ?...

Tror helt sikkert du skal prøve ved bilexperten eller noget i den retning...

MVH Mads Stetter

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-02-02 17:47

Her måske ? : http://www.klisterprint.dk/