Nu må hjælpe mig! (Mc pap)
Fra : Gundersen

Dato : 21-02-02 21:10

Hej

Nu brænder lokumet snart!

Det er jo snart at Mc'erne skal ud og luftes! Men der er jo et lille
provblem! Jeg skal have taget det forbanede pap!

Hvor kan i anbefale/ikke anbefale?
Helst i Randers området eller EVT Hobro!

Det haster snart!
Er der nogle steder man kan tage det på kort tid? altså teori hver aften
og så bare et par prøver, så man kan få det pap?

Jeg kan jo ikke blive ved med at køre uden det kort!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk

Fra : Armand

Dato : 22-02-02 22:04

Gundersen <Gundersen@-NOSPAM-tdcadsl.dk> skrev i en

> [...]
altså teori hver
> aften og så bare et par prøver, så man kan få det pap?
> Jeg kan jo ikke blive ved med at køre uden det kort!

Lige netop mc-kortet er forrige år blevet udvidet betragtelig havd angår
teoritimer, så på en weekend får du det ikke
Men hvor lang tid det vil tage vil en af de lokale kørelærere (hvor
mange mc-kørelærere kan der være i Randers??) bedst kunne fortælle!

--
Armand.