Hvem siger at man ikke kan transportere kø~
Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-02-02 00:09

Haarj

http://home01.wxs.nl/~dreuning/funnythings.html

Danske Bank gå hjem og vug
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600

Fra : Armand

Dato : 21-02-02 17:46

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
news:kaa15a.3h1.ln@whitehouse.gov...

> Danske Bank gå hjem og vug

Nykredit! Ikke?
(hunden i Jawa-sidevognen!)
--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-02 01:21

> > Danske Bank gå hjem og vug
>
> Nykredit! Ikke?
> (hunden i Jawa-sidevognen!)

Jo Armand... Det var Nykredit - der kørte på Jawa m. 4-taktsmotor...
Sørgeligt at fremstille en Jawa, som en gemen 4-takter... :-|

Mvh
Allan Rasmussen
motorcyklist

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-02-02 15:17

"Allan Rasmussen" <luise (a) mail.tele.dk> fra det ydre rum sagde engang
følgende:

Nåjo

> Jo Armand... Det var Nykredit - der kørte på Jawa m. 4-taktsmotor...
> Sørgeligt at fremstille en Jawa, som en gemen 4-takter... :-|

Jeps, det viser en ret alvorlig mangel på respekt overfor den tjekkiske
mc-industri hos reklamefolkene
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600 - gemen 4-takter

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-02 18:43

> Jeps, det viser en ret alvorlig mangel på respekt overfor den tjekkiske
> mc-industri hos reklamefolkene

Jeg var da også den første der kritiserede Nykredit - for den fuldstændige
mangel på omtanke de har udvist, ved at fremstille Jawa'en (ovenikøbet den
geniale 640'er model) som en 4-takter. Fik et brev retur - der forklarede
mig at det var et reklamebureau (husker ikke hvilket) der havde det fulde
ansvar, og de naturligvis var kede af at det var gået som det var gået...

Vedlagt var et videobånd, med samtlige deres reklamer... Også nogle der
endnu ikke var vist.. Fornemt! Sådan at få leveret bevis-materiale direkte
fra synderen.

Efterfølgende fik de flere kritiske brev... (ja.. fra mine venner og
bekendte

Mvh
Allan Rasmussen
motorcyklist