Crom af MC
Fra : Carsten Schweder

Dato : 21-02-02 21:16

Er der nogle der kender et godt og billigt sted at få noget forcromet. Jeg
har en kasse parat !!!!

Venlig hilsen
Carsten Schweder
schweder@mail.dk

Fra : Armand

Dato : 20-02-02 23:53

Carsten Schweder <schweder@mail.dk> skrev i en
> Er der nogle der kender et godt og billigt sted at få noget forcromet.
> Jeg har en kasse parat !!!!

Forhåbentligt ikke aluminium?
Crom på alu sucks!!

--
Armand.

Fra : Søren J.

Dato : 21-02-02 09:47

Du skal passe på med af forcrome kasser - specielt papkasser.

Men spørg din lokale MC-pusher

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 21-02-02 22:54

"Carsten Schweder" <schweder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kender et godt og billigt sted at få noget forcromet. Jeg
> [...]
Hej Carsten

Du skriver ikke hvor i kongeriget du huserer, så det er lidt svært at finde
en forkromningsanstalt i nærheden af dig.
Jeg har selv fået forkromet dele (et styr og en lygtekrans, med et meget
flot resultat) hos Tempo-Krom i Herlev.
Jeg polerede selv delene op til højglans, så det eneste de skulle gøre var
at putte dem i badene og det var "herrebilligt"
Se mere om firmaet og ta' selv derud hvis du vil prøve dem
http://www.tempo-krom.dk

Du kan også kikke på internettet på adressen
http://cph.ing.dk/konf/root/biler/html/1511.html hvor et par "MC ingeniører"
drøfter hvor man får lavet den bedste forkromning af MC-/Autodele.

Og så er der den logiske fremgangsmåde:
Man spørger sig selv: "Hvem har mest brug for at få dele forkromet?"
Svar: "Det er selvfølgelig dem der renoverer klassiske eller veteran
MC'er/Biler."
Nyt spørgsmål: "Hvilke blade/magasiner læser så disse personer?"
Og det rigtige svar er selvfølgelig: "KLASSISK BIL & MC"
Og i dette uundværlige blad finder du så en annonce for firmaet CROMA I/S,
Sofielundsvej 58, 2600 Glostrup, Tlf: 43961643, som i deres annonce skriver:
"Vi udfører kvalitetsarbejde indenfor
FORKROMNING
FORNIKLING
FORKOBRING
SLIBNING/POLERINF
EL-GALVANISERING
ET-TIN
SPECIALE: AUTOTILBEHØR.

Go' fornøjelse og med venlig hilsen

Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)

Fra : Grunnet

Dato : 22-02-02 17:41

> Og så er der den logiske fremgangsmåde:
> Man spørger sig selv: "Hvem har mest brug for at få dele forkromet?"
> Svar: "Det er selvfølgelig dem der renoverer klassiske eller veteran
> MC'er/Biler."

og knallerter
Bor du i Jylland så er der
Iflg. håndværkerlisten på MVKK's hjemmeside

Å.K. Chrom, Akselkirsvej 38, 8270 Højbjerg - tlf: 86296788

der er forøvrigt også nævnt andre - for MC-folket - intressante
"håndværkere"
http://www.mvkk.subnet.dk/handdvark.htm

Hilsen Steen
CB400N (82)