løst leje
Fra : Niels

Dato : 20-02-02 20:10

Hej, hvad kan der gøres ved et løst lukket kugleleje, der sidder løst i et
aludæksel, jeg kender den med kørnerprikker, men den kan jeg ikke lide, kan
der bruges lim eller måske plasik padding ?
Niels

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-02-02 21:59

"Niels" <petersson@pedal.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> der bruges lim eller måske plasik padding ?

Du kan bruge "blød" LocTite, det bruger jeg i den slags situationer.

Rittig

Fra : kubikH

Dato : 20-02-02 22:06

Der findes flere slags "lim" til formålet.
"Lock Tite" er nok den mest kendte.
Den findes i flere versioner, alt efter hvor meget spillerum der er.
Mange er skeptiske, men det er RIGTIGT godt, bare husk at overholde
brugsforeskrifterne.
Mvh

Fra : kubikH

Dato : 21-02-02 21:42

Køb noget "Lock Tite" i en større værktøjsshop.
Vær opmærksom på at der er flere slags, afhængig af hvor meget "slup" det
skal lime.
Mange er skeptiske, men følges foreskrifterne er det HAMMERGODT.

Fra : Steen Sørensen

Dato : 22-02-02 18:30