1 motortosse-point indkasseret!
Fra : Søren Lindholt

Dato : 18-02-02 23:51

Nåja, et af mottoerne er jo: "pride must never exceed one´s ability to make
a fool of oneself" så nu vil jeg ufortøvet berette om min aften i
værkstedet. Det er stadig min WR200 der er på samlebåndet, men det lakker
mod enden. I dag gik jeg igang ved halvsekstiden , for jeg håber jeg kan
have den færdig til 20.02 2002 20.02.
Det skrider godt fremad, det nye renthal styr er ikke kommet endnu, gøtz
damen har fået byttet permanent om på Aaalborg og Silkeborg afdelingen, så
tingene står dernede, indtil en venlig sjæl lægger vejen forbi. På med styr,
kæde, kædestyr, der skulle renses. Kædefedt fra hundredevis af kædesmøringer
og terrænræs sidder nu godt fast. Ligesom tanken, ti års nus og møg oppe
under tanken skal VÆK, jeg KAN ikke sætte en så svinsk del på min nu flotte
og rene MC.
Men så kom vi til det der udløser et "motortosse point": Ledningsnettet på
disse WRer er normalt hjemmefusket, det er en specialimporteret MC uden
fabriksmonteret bremselys, horn osv, så det skulle laves da den skulle synes
første gang. Det er totalt ulogisk lavet på min, det er forgrenet som
Nil-deltaet i regntiden, men jeg mente jo at have fået selve tændingen sat
rigtigt sammen, så kan jeg altid lave bremselys, horn, stopkontakt osv....
Ved titiden kommer Ole Stifinder forbi for at få sin kaffe, og hhan kan så
være med til første opstart med nyt stempel osv osv. Sæde er monteret,
ligesom plastic osv ...
Jeg trækker den ned fra liften, træder på starteren, og hvad sker: INTET!
Nå, der er nogk ikke nok benz på, så den får et par liter. Samme resultat.
Af med tændhætten - ingen gnist.
Nå, kort historie lang: Jeg tjekker alle forbindelser gentagne gange, og
måler alting igennem, Tændspole, primær og sekundær, ok, lysspoler, ok. Jeg
hiver mig i den smule hår jeg har, og læser diagrammet for 50instyvende
gang. Jeg har jo samlet alle stik der passer sammen, men der er en en sær
stikforbindelse hvor sort gå til sort/hvid, som ikke er på diagrammet..
hmmmmm. tænker jeg, er det ikke de samme farver som de ledninger der kommer
fra stopkontakten?? Jeg skiller stikket, og viola, der er den finest blå
gnist. AAAAAAAARRRRRGGGGGGGHHHHHH. Halvanden time spildt, og hul i
skillevæggen fra den træklods der måtte indkassere et gedigent los og fik en
flyvetur.... Jeg samlede stadsen igen, og den starter ved først tråd....
Hvad kan man lære af det?? Hmm, ingenting, udover at man måske skulle tage
lidt flere noter af ledningsnettet, eneste trøst er at jeg nu fik
gennemtænkt ledningsnettet og dets +30 kabelsko... autoelektrik har altid
været sort magi for mig.

Og nu vil jeg ha en lur. Og i morgen får den lige en 4-5 timer igen. Jeg vil
snart ha ferie vil jeg...

--
Søren L Hansen
Med 1 motortosse point.

Fra : Steen Gruby

Dato : 19-02-02 00:27

On Mon, 18 Feb 2002 23:51:19 +0100, "Søren Lindholt"
<lindholt@person.dk> wrote:

Øhhh --- Hej Søren.

>Hvad kan man lære af det??

Simpelt Einstein:
Skomar' bli' ve' din læst )))

>Og nu vil jeg ha en lur. Og i morgen får den lige en 4-5 timer igen. Jeg vil
>snart ha ferie vil jeg...

Har du ikke det hver dag

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Søren Lindholt

Dato : 19-02-02 08:47

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> wrote in article
<3c718d59.43724945@149.212.63.99>...
> On Mon, 18 Feb 2002 23:51:19 +0100, "Søren Lindholt"
> <lindholt@person.dk> wrote:
>
> Øhhh --- Hej Søren.

> Simpelt Einstein:
> Skomar' bli' ve' din læst )))

Læst ??? Jeg skal sku ikke ha læst noget... og ham Skomar kender jeg slet
ikke - har han elektrisk forstand??

> Har du ikke det hver dag

GRRRRRRSKUMLEMUMLESTAMPE du kan få lov at feje næste gang kan du...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Per M P

Dato : 19-02-02 10:34

> [...]
> været sort magi for mig.
>
> Og nu vil jeg ha en lur. Og i morgen får den lige en 4-5 timer igen. Jeg

Jeg er også klar, tændt, parat og spændt op til lir i morgen. Det bliver
vist nok et helvedes vejr, men hører det sig ikke til når jorden går under??

Med Venlig Hilsen

Per Milborg Pedersen...som har kosmisk FERIE!!!!!!!!! 2002-2002-2002
År 2002 er palindromernes år så hvis du får et barn i år skal det hedde
Otto, Anna, Hanah, Bob eller lign.

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-02-02 15:49

"Per M P" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Med Venlig Hilsen
>
> Per Milborg Pedersen...som har kosmisk FERIE!!!!!!!!! 2002-2002-2002
> År 2002 er palindromernes år så hvis du får et barn i år skal det hedde
> Otto, Anna, Hanah, Bob eller lign.

øhh Per jeg tror lægen mente det da han sagde maks 2 af de små lilla piller
om dagen og INGEN gentager INGEN afde gule sammen med alkohol..

--

Morten Dahl

Fra : Søren Lindholt

Dato : 19-02-02 15:53

Per M P <per_p@wanadoo.dk> wrote in article
> [...]
> Jeg er også klar, tændt, parat og spændt op til lir i morgen. Det bliver
> vist nok et helvedes vejr, men hører det sig ikke til når jorden går

"Dato-palindrom rammer os i morgen
Noget så sjældent som et ægte palindrom fejer over landet tidligt onsdag
aften. Men bare rolig, fænomenet giver ikke trafikkaos som en snestorm og
det varer kun et minut.
Når klokken bliver to minutter over otte onsdag aften, så vil uret vise
20:02 20/02 2002, og disse 60 sekunder, da talrækken er præcis den samme
forfra og bagfra, kaldes et ægte palindrom.
Et sådant dato-palindrom er for talinteresserede noget ganske særligt.
Nogle forudser, at mærkelige ting kan ske. Måske det globale
computer-sammenbrud, der udeblev ved årtusindskiftet.
Andre mere befæstede sjæle vil se det som et minut som alle andre en onsdag
aften i februar.
Men sjældent er det. Sidst vi oplevede et komplet dato-palindrom var den
11. november i år 1111. Og misser man minuttet onsdag aften, så er næste
chance den 21. december i 2112.
For dem, der har mod på at afprøve magien og mystikken i tidspunket, er der
flere arrangementer landet over. Bl.a. arrangerer Kulturforeningen
Kosmorama en aften med magisk scenekunst på Den 2. Opera i København.
/ritzau/ "

Vores arrangement blev ikke nævnt i avisen.. hæhæ...