Til dem der synes at MZ er...
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 15-02-02 11:05

....kedelig/østeuropæisk/til gamle mænd med piber/yesterdays
tech/whatever...

http://www.motograndprix.com/Site/main/news_full_story.jsp?IDEdition=7202

Glæder mig en hel del til at se den i aktion. Udseendet er måske en
smule... ukonventionelt, men jeg synes det er rart at se noget andet end
H*nda for en gangs skyld

--
Mikkel

Fra : Mads Lund

Dato : 15-02-02 11:25

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message
> [...]
>
> Glæder mig en hel del til at se den i aktion. Udseendet er måske en
> smule... ukonventionelt, men jeg synes det er rart at se noget andet end

Øv jeg trode lige det var denne du linkede til

http://www.xtremebikes.dk/MZ_racing.htm

God weekend, nu vil jeg benytte resten af dagen til at drikke øl og spise
pølser

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Kim K

Dato : 15-02-02 12:56

i mc revyen 2001 er der en mz 1000s, jeg troede faktisk det var den linket
var til....

men øøøøh er der nogen som ved hvad der sker med den?
hvis alle mspjætter så sådan ud, ville de være et lækkert alternativ- især
med os der lever i su verdenen

mvh Kim

Fra : Tommy Fer

Dato : 15-02-02 14:43

"Kim K" <5th@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> men øøøøh er der nogen som ved hvad der sker med den?
> hvis alle mspjætter så sådan ud, ville de være et lækkert alternativ- især

Hø hæ

Hvad tror du selv en top modernet 1000ccm V4 med alle de heste kommer til
at koste??? i forhold til en 1 cyl forældet totakter på 250 ccm???

Tror ikke denne cykel er SU venlig..

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Kim K

Dato : 15-02-02 17:37

> Hvad tror du selv en top modernet 1000ccm V4 med alle de heste kommer til
> at koste??? i forhold til en 1 cyl forældet totakter på 250 ccm???
>
> Tror ikke denne cykel er SU venlig..

havde nu heller ikke regnet med at få den smidt i nakken, regnede bare med
at den var/er billigere end en honda mv
mvh Kim

Fra : molnit

Dato : 15-02-02 18:37

"Kim K" <5th@ofir.dk> wrote in message

> havde nu heller ikke regnet med at få den smidt i nakken, regnede bare med
> at den var/er billigere end en honda mv

Nej tværtimod, den er meget dyre... modsat tidlige, hvor de bare byggede
en arbejdshest til billige penge, så spares der ikke på noget med de nye
modeller, derved for du nogen kanon fede maskiner, som du hverken behøver at
skifte dæmper eller noget på, fordi de dyre mærker er brugt på dem...

Prisen er laaaaaaaangt over hva man har forvendtet, og derved ses de
ikke herhjemme, pga. Dansk afgift, og ingen rabat fra producenten som de
andre gør til det danske markede.

VH
Lars Molnit
vinter MZ ETZ 251 tøf tøf, her kommer vi med iiiiiiiissss på :)
Suzuki GT-380... virker næsten, hvis bare jeg ku finde den lade el lorte
fejl *GGrrr*

Fra : Armand

Dato : 15-02-02 19:42

Tommy Fer <fer@cool.NOSPAm-at-all.dk> skrev i en
> "Kim K" <5th@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad tror du selv en top modernet 1000ccm V4 med alle de heste kommer
til
> at koste??? i forhold til en 1 cyl forældet totakter på 250 ccm???

V4'er??
Hvad fabler du om? MZ 1000'eren er da en tocylindret paralleltwin

Og så tal lige pænt om MZ - Det er en dansk konstruktion!

--
Armand.

Fra : Moller

Dato : 15-02-02 20:13

> V4'er??
> Hvad fabler du om? MZ 1000'eren er da en tocylindret paralleltwin
>
> Og så tal lige pænt om MZ - Det er en dansk konstruktion!

:) yepsen, endnu et bevis at hvis man vil noget inden for MC eller Bil
industrien, så skal man ud af landet... hvis bare den kære Nimbus skaber var
taget udenlands også :) så vil jeg væde med at Nimbus mærkede stadig
eksisterede, og ikke var end som en Nilfisk Støvsuger :( *snøft*

VH
Lars Molnit

Fra : Tommy Fer

Dato : 16-02-02 14:49

> [...]
> Hvad fabler du om? MZ 1000'eren er da en tocylindret paralleltwin
>
> Og så tal lige pænt om MZ - Det er en dansk konstruktion!

WEEEEIIIIIIIIII

Endelig er dagen kommet hvor jeg kan sige IN YOUR FACE til gruppe guruen
Armand... *gg*

Dette er taget fra det link som tråden startede med:

Few statistics have yet been released, but the engine is definitely a 990cc
V4. Dyno tests predict top speeds of 300km/h and around 220bhp at 17,200rpm.
Other features include a digital injection system, whilst the bike weighs in
at 142 kilos and can take up to 24 litres of fuel.

hi hi

Hmm, tjae... tale pænt om Mz'en..... kunne jeg nok godt, hvis ikke det var
fordi den eneste MZ jeg kender til er moller's... og den gør det nu lidt
svært... hvor mange motore er døde de sidste par år?? *gg*

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Moller

Dato : 16-02-02 15:09

> Hmm, tjae... tale pænt om Mz'en..... kunne jeg nok godt, hvis ikke det var
> fordi den eneste MZ jeg kender til er moller's... og den gør det nu lidt
> svært... hvor mange motore er døde de sidste par år?? *gg*

1 1/5 motor har måtte lade livet indtil nu *GGG* :) men hva fanden, til den
pris, så skifter man bare motor i stedet for at skifte dele :)

VH
Moller

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-02-02 15:39

Tommy Fer fra det ydre rum sagde engang følgende:

> WEEEEIIIIIIIIII
>
> Endelig er dagen kommet hvor jeg kan sige IN YOUR FACE til gruppe guruen
> Armand... *gg*

*grill*, jeps Den paralleltwin Armand tænker på er MZ1000S'eren som har
120 hk!

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 16-02-02 17:18

> [...]

Few
> statistics have yet been released, but the engine is definitely a

Det er jeg skam klar over; men i samme åndedrag taler du om den fra
MC-revyen, og bruger umiddelbart efter udtrykkene: "Hvad sker der med
den" og "ville være et lækkert alternativ" - Og dét må da gælde
gademodellen, som er benævnte 1000'er twin!

--
Armand.

Fra : Tommy Fer

Dato : 16-02-02 20:30

> [...]
> den" og "ville være et lækkert alternativ" - Og dét må da gælde
> gademodellen, som er benævnte 1000'er twin!

He he...

DOOH havde ikke læst det med den fra MC revyen... troede bestemt det var den
fra linket vi fablede om...

Når Armand... du får et point fra en anden Armand...

Mvh Tommy Armand Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Armand

Dato : 17-02-02 17:45

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> >

> DOOH havde ikke læst det med den fra MC revyen... troede bestemt det
> var den fra linket vi fablede om...

Var måske både/og :-/

> Når Armand... du får et point fra en anden Armand...

Lad os diskutere noget mere, det er fedt når det altid er en Armand der
får ret

--
Armand.