Beklædning, det bedste?
Fra : Peter Juhl

Dato : 15-02-02 10:50

Har netop købt ny MC igen efter en årække, og skal have et sæt
Cordura/GoreTex tøj. Hvad er "det rigtige" mærke at købe i dag, svært at
gennemskue forskellen bortset fra priserne.

Peter (Guzzi Nevada)

Fra : Trine Jørgensen

Dato : 15-02-02 11:57

"Peter Juhl" <pjuhl@pjuhl.dk> wrote in news:3c6cd9cc$0$22338
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Har netop købt ny MC igen efter en årække, og skal have et sæt
> Cordura/GoreTex tøj. Hvad er "det rigtige" mærke at købe i dag, svært at
> gennemskue forskellen bortset fra priserne.
>
> Peter (Guzzi Nevada)

Du får sikkert lige så mange svar som der er medlemmer på NG - jeg vil sige,
prøv dig frem, hvad sidder bedst på dig - tjek at sikkerhedsudstyret er CE-
mærket, så er der da en eller anden form for garanti for at det er testet

Trine
Aprilia RS125/Dainese Cordura/IXS læder

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-02-02 11:54

> Har netop købt ny MC igen efter en årække, og skal have et sæt
> Cordura/GoreTex tøj. Hvad er "det rigtige" mærke at købe i dag, svært at
> gennemskue forskellen bortset fra priserne.

Tilbudene på Rukka der har været postet her de sidste par dage er værd at
køre langt efter ...