Tanktaske???
Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 14-02-02 17:23

Hej NG.

Er der virklig ingen anmeldelser, af tanktasker på DMCN? Nej!! Hmm?
Jeg skal til at købe en.. ..er der nogen der bare må anbefale deres
model???

På forhånd tak!

Rasmus Lind Hansen
**XS400 Seca** <--- Er tyvstartet

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 14-02-02 18:26

jeg har de sidste 2 uger ledt efter smid over tasker / tanktaske uden
magneter

dem jeg har syntes bedste om er oxford taskerne, de skulle være godt
indrettet, vandtætte på fladerne....men sikkert ikke i syninger og lynlås,
da de kommer med regnslag.....

smidover taskerne koster ca 900 kr de andre priser kan jeg ikek huske

Lasse
15 dage til mille

Fra : Jakob Barfod

Dato : 15-02-02 09:22

"Lasse Lundberg" <laslun@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har de sidste 2 uger ledt efter smid over tasker / tanktaske uden
> magneter

Tag også og overvej "Bagster" tanktasker (www.bagster.com). De består af et
underlag, som spændes fast på tanken, og som er specialfremstillet til
modellen, og ovenpå kan sættes tasker i forskellige størrelser.

Jeg har ikke et sæt selv (men overvejer det kraftigt), men har kun hørt gode
anbefalinger.

Der er for nylig kommet en dansk importør; Bikes & Parts i Aalborg.

--
Jakob

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 15-02-02 09:50

tjoo bagster er smart til touring.....hvor man komemr til at tage tasken af
og på en masse gange....men den badehætte man krænger ud over synes jeg er
ret grim....og den skal på for at tanktasken kan sidder der

Lasse

Fra : Armand

Dato : 15-02-02 20:04

Lasse Lundberg <Lasse@lundberg-net.dk> skrev i en
> [...]
jeg er
> ret grim....og den skal på for at tanktasken kan sidder der

Til "Hamburger Motorradtage så jeg en XJR 1300 med en Bagster á
original-lakeringen (hvid/gul med rækker af små sorte rektangler!)
monteret, og det var lige før at den gav modellen et så fedt udseende
(lidt á vinyltag på biler til at illustrere en kaleche?) at jég kunne
finde på at køre med den permanent!

En bulet/ridset tank kunne for den sags skyld fint ½-reddes på samme
måde :-/

--
Armand.

Fra : Jakob Barfod

Dato : 18-02-02 11:31

> [...]
> finde på at køre med den permanent!
>
> En bulet/ridset tank kunne for den sags skyld fint ½-reddes på samme

-eller en helt ny og uridset tank kunne beskyttes!

--
Jakob

Fra : Foo Bar

Dato : 14-02-02 23:14

> Er der virklig ingen anmeldelser, af tanktasker på DMCN? Nej!! Hmm?
> Jeg skal til at købe en.. ..er der nogen der bare må anbefale deres
> model???

Og når du så har købt, så husk lige at smide en anmeldelse efter DMCN
ikk'..!?

Claus (som også godt vil ha' et sæt 'smidovere'...)

Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 15-02-02 00:17

Foo Bar <noone@nowhere.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6c36c9$0$22401$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Og når du så har købt, så husk lige at smide en anmeldelse efter DMCN
> ikk'..!?

Yes...
....det lover jeg...

MVH.
Rasmus Lind Hansen
**XS400 Seca** <--- Sæsonklar.. ..fedt ikk!?

PS. Hvordan var det nu man fjernede det med Sv:.... i OE??? (kan ikke se
noget felt til det i egenskaber!)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-02-02 00:43

<http://the.subnet.dk/oefix.exe>
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-02-02 20:28

> Er der virklig ingen anmeldelser, af tanktasker på DMCN? Nej!! Hmm?
> Jeg skal til at købe en.. ..er der nogen der bare må anbefale deres
> model???

Jeg har Oxford tanktaske og er vældig godt tilfreds. Den består af et
underlag med 6 kraftige magneter samt en rem foran til at fastgøre omkring
kronrøret. Underlaget kan også fastgøres med medfølgende elastikkroge hvis
tanken er af kunststof eller den kan monteres på bagsædet/bagagebærer. På
underlaget kan du så montere, med lynlås, en taske med en højde på ca. 10 cm
eller en anden taske på ca. 16 cm der kan udvides til ca. 27 cm eller begge
ovenpå hinanden, ialt 40 liter. Den lille taske er forsynet med øjer så der
kan monteres en medfølgende skulderrem. Den store taske er forsynet med en
mindre aftagelig taske der kan fungere som bæltepung med den medfølgende
rem. Endvidere er den store taske forsynet med en lynlåslomme på begge sider
og polstrede remme så den kan bæres som rygsæk. Systemet er ikke vandtæt ved
længerevarende regn men der medfølger en regnhætte der trækkes over og
fastholdes med elastikkrogene.
Et lille minus er at taskerne ikke er store nok til at indeholde et
ringbind.
Systemet sidder klippestabilt, op til ihvertfald 150 km/t. Prisen er så vidt
jeg husker kr. 11-1200,-. Kan kraftigt anbefales. Hvis du er i nærheden af
Århus, er du velkommen til at få en demo.

Allan Bojesen