arghhhh £$@£$@#@..........
Fra : S.G

Dato : 11-02-02 22:47

For h........ osse og sq.. Nu tage man sig endelig sammen til at ville hente
sin mc ud.. Så lover de XXXmeterologer sq frost over 2 nætter.. Hulk.. dvs
saltede veje igen igen... jeg havde ellers håbet på en fortsat mild
februar.. Men hvad... sådan er det jo bare.. Vi må håbe de følgende dage
giver masser af regn så det hurtigt er skyllet af vejene igen

Fra : Armand

Dato : 12-02-02 17:35

S.G <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en
> [...]
dage
> giver masser af regn så det hurtigt er skyllet af vejene igen

Enlig svale lover ingen sommer!
Blot fordi det på usædvanligste vis har været helt forårsvejr ind
imellem, ér det altså stadig vinter iflg. kalenderen!
For syv års tid siden havde vi til fastelavnen pludselig snestorm (og
s.v.j.h. vinterens eneste sne :-/), som lammede fyn og sydjylland ½ uge
(á: buspassagerer indkvarteret i skoler o.lign.!).
Jeg har endvidere engang vundet en flaske GL.dansk på et væddemål om der
lå sne d. 1.maj: På absolut uretfærdigste vis (der havde været snefrit
mindst 4 ugers tid - Men alle trick gælder!) sneede det kraftigt om
formiddagen, og selvom markerne kun var hvide i højest ½ time, så
_havde_ der ligget sne

Nyd blot vejret, også på to hjul; men slå koldt vand i blodet og gem
sommerfornemmelserne til Pinse!

--
Armand.

Fra : S.G

Dato : 12-02-02 23:17

problemet er åbentbart når man er ung.. Alle i min familie der kører mc
siger d. 1. april.. Det kan jeg bare ikke vente på.. Savner max meget at få
vinden i hovedet osv...
men jeg må nok vænne mig til tanken.... hulk, 1 april.. suk

Fra : Armand

Dato : 20-02-02 16:26

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en

> [...]
> uge (á: buspassagerer indkvarteret i skoler o.lign.!).
> ........slå koldt vand i blodet og gem sommerfornemmelserne til Pinse!

Er det så nu at jeg skal sige: "hvad sagde jeg" ?

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-02-02 17:25

> Er det så nu at jeg skal sige: "hvad sagde jeg" ?

Tjah, eller "Hvor var det da godt vi fik kørt en masse mens der var
forårsvejr" ?

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-02-02 20:48

Claus Rittig fra det ydre rum sagde engang følgende:

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Tjah, eller "Hvor var det da godt vi fik kørt en masse mens der var
> forårsvejr" ?

Det kan Armand jo bare ikke sige

--
mvh Jes Vestervang - Hvor var det godt at vi...
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 20-02-02 23:35

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Det kan Armand jo bare ikke sige

Touché

--
Armand.

Fra : Mads Lund

Dato : 21-02-02 08:26

> Tjah, eller "Hvor var det da godt vi fik kørt en masse mens der var
> forårsvejr" ?

Hmm Per P tog DT'eren fra Støvring til Arden igår ved 16 tiden. Men han
måtte dog opgive at køre hjem igen.

Mads Lund, som også måtte aflyse numerologisk cross igår.
Husk Motortosserne på (s)Tumpemarkedet, vi er også normale mennesker inderst
inde

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-02-02 22:49

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> februar.. Men hvad... sådan er det jo bare.. Vi må håbe de følgende dage
> giver masser af regn så det hurtigt er skyllet af vejene igen

Fat mod. Det dukker under 0 i nat, men så ser det ud til at temp. kommer op
på 8 grader om dagen :)

Mvh Thomas

Fra : S.G

Dato : 12-02-02 23:16

> Fat mod. Det dukker under 0 i nat, men så ser det ud til at temp. kommer
op
> på 8 grader om dagen :)

Jeps, men den møgsalt... de burde sq gøre som i Tyskland (mener jeg det er)
en blanding af sand og asfaltstykker...

Fra : Robert

Dato : 13-02-02 00:55

> op
>
> Jeps, men den møgsalt... de burde sq gøre som i Tyskland (mener jeg det
er)
> en blanding af sand og asfaltstykker...

Sand og asfaltstykker !!!???
Og det skulle være "fedt" at køre i på MC ??

nah......

Mvh
Robert