laderelæ 6v
Fra : Benny Thomsen

Dato : 11-02-02 22:34

Min gamle BMW "ønsker" sig et nyt 6volt relæ inden foråret, men som
sparsommelig Jyde kvier jeg mig ved at aflægge de mange gode Euro sådan et
koster.
Det må man da for pokker selv kunne lodde sammen..
Er der ikke en der ligger inde med et godt diagram mm.

mvh
Benny Thomsen

Fra : Jens Jessen

Dato : 12-02-02 12:25

Læs annoncerne i Klassisk Bil & MC - der er flere danskere der handler med
den slags, eller kan skaffe det i danske kroner.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 12-02-02 14:11

til BMW koster de ca. 300,- og det er hos en jyde, jeg mødte i City2 sidste
år...

Til NSU Max, er de lidt anderledens (da den skal passe med motorens
udforming) og koster 150 mere, men ændringerne kan man selv lave med en fil.

MVH
Daniel

Fra : boe

Dato : 12-02-02 14:14

"Daniel Nielsen" <danieln@ostenfeld.dk> wrote in message
> til BMW koster de ca. 300,- og det er hos en jyde, jeg mødte i City2
sidste
> år...

Nåh, ham
Hvem fanden vil i øvrigt købe fintfølende elektronik af en jyde!

Bo, VF1000F (sææl jydepotte)

Fra : Jakob Barfod

Dato : 12-02-02 14:55

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en meddelelse
> sidste
>
> Nåh, ham
> Hvem fanden vil i øvrigt købe fintfølende elektronik af en jyde!

Nå Bo, hvornår er det så, du bringer Schnabel på banen?

--
Jakob

Fra : boe

Dato : 12-02-02 15:05

"Jakob Barfod" <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> wrote in message

> Nå Bo, hvornår er det så, du bringer Schnabel på banen?

Nej for hulen da. Jeg citerer lige fra Bennys oprindelige indlæg:
"sparsommelig Jyde". Jeg risikerer jo at bringe Bennys liv i fare, hvis jeg
sender ham ind til Schnabel, for hvis han forsøger at prutte om prisen, så
bliver han sg'u slået ihjel med en defekt, japansk stator og derefter hængt
op i n....... med resterne af den overbrændte og alt for tynde kobbertråd

Bo, VF1000F

Fra : Jakob Barfod

Dato : 12-02-02 15:18

> [...]
hængt
> op i n....... med resterne af den overbrændte og alt for tynde

Ha. Jeg glæder mig mere og mere, til jeg skal derind første gang. Jeg har fx
en idé om et tågelys-på-tepotten-projekt, og jeg regner med, at det kræver
en gedigen gang overfusning hos Schnabel, før min maskine kan levere de
ekstra 2·55W.

--
Jakob (fordi der ikke kan være flere lygter på madkassen - og fordi det er
sjovt at lodde relæer).

Fra : Benny Thomsen

Dato : 12-02-02 20:17

Findes der et sted hvor man kan prutte om prisen på stumperne??? Hvor er
det???
det gik da helt galt da jeg forsøgte mig udi den øvelse med ham den gale
BMW-tysker på stumpemarkedet i Herning. Godt han ikke havde en gammel defekt
japansk slå-dims.
og - den der BMW lader til 300,- Det vil jeg godt betale, så sjovt er det jo
heller ikke at lodde relæer.
Benny

Fra : Armand

Dato : 12-02-02 23:32

> [...]
gale
> BMW-tysker på stumpemarkedet i Herning. Godt han ikke havde en gammel

En af mine kolleger købte sig en Land Rover og manglede efterfølgende et
topnøglesæt i tommer.
I anden forbindelse var han ved "Ole Ophugger" i Middelfart og så at han
der havde nogle ½-gamle men pæne sæt til salg (militært restlager). Da
han ved forspørgsel fik prisen: 1000,- forsøgte han af bedste hjerte at
overbevise huggeren om at dét fik han dem aldrig solgt til; men fik ikke
slået af prisen og gik forøvrigt tomhændet igen.
Ved senere lejlighed og i anden forbindelse blev han konfronteret med at
han alligevel ikke gad betale prisen, hvorfor han ligesåvel kunne spare
sig
og vende om i indgangen

Hva' mæ' et kursus i kundepleje????

Forøvrigt købte han sig et splinternyt topnøgle-sæt til lige under
900,-kr ved
den lokale isenkræmmer!!!

--
Armand.

Fra : Benny Thomsen

Dato : 13-02-02 21:18

ka' godt se moralen i din novelle - det er da også derfor jeg forsøger mig
ad denne vej.
Iøvrigt har jeg fået et "nyt" relæ - takker for hjælpen.

Benny

Fra : Armand

Dato : 12-02-02 17:31

Benny Thomsen <bmt@privat.dk> skrev i en
> Min gamle BMW "ønsker" sig et nyt 6volt relæ inden foråret, men som
> sparsommelig Jyde kvier jeg mig ved at aflægge de mange gode Euro
> sådan et koster.

Nu er det ikke ligefrem inden for mit gebet; men skulle et MZ-relæ ikke
være tilstrækkeligt??
MZ-stumper er noget af det eneste der efterhånden er til at røre for
penge, hvorfor et uniformt MZ-relæ må være lige hvad du er ude efter :-/

--
Armand.