Re: Yamaha FZR 600
Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-02-02 08:52

Janus:

> Det mener jeg bestemt ikke YZF har alu stel mens fzr'en stål, eller
> hva?

Nej, det var først med R6'en at det blev til alu-stel.

--Kai

Fra : Janus

Dato : 07-02-02 12:02

Næ ik' hvad jeg kan se ud fra mc- revyen der har alle YZF'ere alu stel

mvh Janus

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 11-02-02 12:34

"Janus" <janusz@kampsax.dtu.dk> writes:

> "Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> wrote in message

> Næ ik' hvad jeg kan se ud fra mc- revyen der har alle YZF'ere alu stel

"se" som i "jeg kiggede på fotos i mc-revyen, og der så stellene ud
som de var af aluminium", eller som i "Der står i tekniske oplysninger
at de har Alu-stel" ?

Uanset, så er det forkert; jeg har kørt YZF600R ThunderCat i fire år,
så jeg har en ret god idé om det. Kig iøvrigt på Jacob's side
http://www.yzf600r.dk/

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...