Rijeka i påsken. Fælleskørsel?
Fra : Peder

Dato : 06-02-02 15:53

Forårstræningen var oppe at vende for en månedstid siden, og det lød
som om en del var parat til at fare til Rijeka.
Jeg har selv planer om at tage derned, men er der nogen der har plads
til en til i deres køretøj?
Jeg er selv indehaver af 1 stk VW Sharan, der kan rumme min egen cykel
og evt transportere en trailer, men fælleskørsel er alt andet lige
billigere.
Altså: Nogen jeg kan køre med istedet for egen bil - eller nogen, der
har lyst til at hægte deres cykel på min bil (og køre med mig)?
Jeg har egentlig også en Transporter, men den er meeget tæt på at være
solgt...

--
Peder m/Suzi

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-02-02 16:11

On Wed, 06 Feb 2002 15:53:07 +0100, Peder
<eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> wrote:

>Forårstræningen var oppe at vende for en månedstid siden, og det lød
>som om en del var parat til at fare til Rijeka.

Husk lige at Rijeka kun er for licenskørere...Husker ikke lige om du
har det ? Så bare lige en reminder

-M

Fra : Peder

Dato : 06-02-02 16:33

On Wed, 06 Feb 2002 16:11:00 +0100, Michael K.S. <MichaelKS@image.dk>
wrote:

>Husk lige at Rijeka kun er for licenskørere...Husker ikke lige om du
>har det ? Så bare lige en reminder

Det er netop grunden til at jeg vil med.
- At tage prøve(rne) for licens. Jeg sludrede med Lotte fra RRH i går,
og hun forklarede proceduren som: Meld ind. Betal. Tag prøve i Val de
Vienne eller Rijeka...
Tough shit hvis man dumper...

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-02-02 16:37

On Wed, 06 Feb 2002 16:33:18 +0100, Peder

>Det er netop grunden til at jeg vil med.

Lækkert - pøj-pøj med det... ,jeg var ikke helt sikker på at der
var dommer med så det var muligt at tage licensen i Rijeka.

-M

Fra : Tommy Roenn

Dato : 06-02-02 19:20

Dumpe. Umuligt....

Tommy
m. licens

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-02-02 19:22

On Wed, 06 Feb 2002 19:19:59 +0100, Tommy Roenn <tommy@alphatech.dk>
wrote:

>Dumpe. Umuligt....

Man skulle tro det,men faktisk var det ikke så få igen der dumpede til
sidste års licenskursus på Vandel,meeeeen nu er det jo ikke akkurat
raketvidenskab,så ikke noget man bør frygte alt for meget )

-M

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 06-02-02 20:05

On Wed, 06 Feb 2002 19:21:42 +0100, Michael K.S. <MichaelKS@image.dk>
wrote:

>Man skulle tro det,men faktisk var det ikke så få igen der dumpede til
>sidste års licenskursus på Vandel,meeeeen nu er det jo ikke akkurat
>raketvidenskab,så ikke noget man bør frygte alt for meget )

Nøh. Det var nu heller ikke forventningen, men det ville da være
ærgerligt at tage til Rijeka og dumpe, når der nu kun er
licenskørerhold...

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-02-02 20:11

On Wed, 06 Feb 2002 20:04:58 +0100, Peder Eskildsen
<eskildsen@email.dk> wrote:

>Nøh. Det var nu heller ikke forventningen, men det ville da være
>ærgerligt at tage til Rijeka og dumpe, når der nu kun er
>licenskørerhold...

Klart men jeg kunne forestille mig at de gjorde på den måde at man fik
lov at køre og så bare skulle tage teorien en af dagene.Sådan plejer
det vist at være til licenskursus,man må bare ikke stille op i løb før
licensen er hjemme,men Rijeka er jo "kun" træning,så det ville nok gå
alliwl (om man fik den eller ej),men ser du har øje på Frankrig i
stedet,så tager du jo bare licensen der...

-M

Fra : SLP/JM

Dato : 06-02-02 21:39

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev >
> [...]
> alliwl (om man fik den eller ej),men ser du har øje på Frankrig i
> stedet,så tager du jo bare licensen der...

Jeg har fået at vide af RRKV, at i forbindelse med træningen på Val de
Vienne vil reglerne muligvis blive lavet om, så man skal have bestået
teorien, inden man må køre på holdene for licenskørere.

--
Susanne

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 06-02-02 21:55

On Wed, 6 Feb 2002 21:39:23 +0100, "SLP/JM" <MADCAT@c.dk> wrote:

>Jeg har fået at vide af RRKV, at i forbindelse med træningen på Val de
>Vienne vil reglerne muligvis blive lavet om, så man skal have bestået
>teorien, inden man må køre på holdene for licenskørere.
For mit vedkommende er det såmænd også helt ok.
I Val de Vienne er der også en gadeklasse. Problemet var i Rijeka,
hvor der kun er licensklasser.
Jeg har en fornemmelse af, at jeg under alle omstændigheder vil føle
mig lidt "lille" med de garved licenskørere...

Fra : Tommy Roenn

Dato : 06-02-02 22:25

Garved licenskørere LOL.

Jeg suser til Rijeka og har kun haft licens 2 løb. (1md af sæsonen sidste
år).

Å a piver sgu ette...

Tommy

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-02-02 08:51

Peder Eskildsen <eskildsen@email.dk> wrote in article
<7v536u4pl6beiiqiqk6vv21keinh3lnfeu@4ax.com>...

> Jeg har en fornemmelse af, at jeg under alle omstændigheder vil føle
> mig lidt "lille" med de garved licenskørere...

Så stil Suzien hen i nærheden af mig. Så vokser din potens igen

Personligt ser jeg meget frem til at sidde midt i indslusningen lige bag en
åben superbike udstødning Og ikke mindst blive overhalet af alt og alle med
minimum 100km/t til forskel på langsiden.
Hmm... Måske man skulle ud og køre med gadekørerene istedet....?

--
Mikkel

Fra : Tommy Roenn

Dato : 06-02-02 19:21

Er din Sharan med bagsæder?

Tommy

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 06-02-02 19:59

On Wed, 06 Feb 2002 19:20:44 +0100, Tommy Roenn <tommy@alphatech.dk>
wrote:

>Er din Sharan med bagsæder?

Nej. Gulplade. Men jeg er nu også ved at blive lokket til Val de
Vienne istedet...
Noget med en pigeklub

Fra : origo@earthling.net

Dato : 06-02-02 20:40

"Peder Eskildsen" <eskildsen@email.dk> wrote in message
> Noget med en pigeklub
Ja, om aftenen

JS

Fra : Morten Dahl

Dato : 07-02-02 08:04

"Peder Eskildsen" <eskildsen@email.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. Gulplade. Men jeg er nu også ved at blive lokket til Val de
> Vienne istedet...
> Noget med en pigeklub

Peder ved nærmere eftertanke kan det godt være jeg skal med til Frankrig..
600cc køreklar eller ej, du styrer sharanen, jeg sidder i traileren og
skruer..

-
Morten Dahl
- der gør alt for at komme med på pige... jeg mener træningsløb

Fra : Peder

Dato : 07-02-02 13:07

On Thu, 7 Feb 2002 08:04:09 +0100, "Morten Dahl" <news@mekasign.dk>
wrote:

>Morten Dahl
>- der gør alt for at komme med på pige... jeg mener træningsløb
Skumle mand.
Ved din kæreste godt at du siger sådan noge