MC mail
Fra : Steffen Termansen

Dato : 05-02-02 22:11

Købte idag min igår en MC mail gennem www.mcindeks.dk , og fik idag et brev
men posten med login og password, smart tiltag.

Hilsen

theboss@mcejer.dk

Fra : Tommy Fer

Dato : 05-02-02 23:04

"Steffen Termansen" <steffen@mczonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
brev
> men posten med login og password, smart tiltag.

Syyyygttt.... 149 for et år... du kan havde det eget domæne for de penge!!!

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : mc

Dato : 05-02-02 23:51

> Syyyygttt.... 149 for et år... du kan havde det eget domæne for de
penge!!!

Hvem tilbyder dette ??

Mc

Fra : Tommy Fer

Dato : 06-02-02 00:15

"mc" <bugtrup@FUCKSPAMemail.dk> skrev i en meddelelse

> penge!!!
> >
> Hvem tilbyder dette ??
>
> Mc

http://www.1-domain.dk/

149 i oprettelse.... derefter 99,- om året.. ok, det er uden web hotel, det
kan nemt fås ned til en 25 kr på mdr. .... eller hvis du f.eks. har
cybercity adsl kan selv havde din mail server...

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Armand

Dato : 06-02-02 16:44

mc <bugtrup@FUCKSPAMemail.dk> skrev i en

> Hvem tilbyder dette ??

Hvis det kun er for et mc-mailadresse, så er det da dyrt købt.

Min mailadresse er et medlemsgode, tilbudt af MC-Chaufførernes webmaster
og jeg kunne ligesåvel have valgt at benytte "maximum-speed"@- - -,
"Kawa-kim"@- - -, eller "Benelli-ejer"@- - - som "fornavn istedet for
mit mellem/kalde -navn!

--
Armand.
Armand@mc-chaufforerne.dk

Fra : boe

Dato : 06-02-02 10:29

"Steffen Termansen" <steffen@mczonen.dk> skrev i en meddelelse
> Købte idag min igår en MC mail ......og fik idag et brev
> men posten med login og password, smart tiltag.

Ja, rigtig smart. Hold kæft hvor er jeg træt af dårligt camouflerede
reklameindlæg holdt i et barnligt, let gennemskueligt sprog....tænk, man kan
få et brev fra én der vil sælge noget - og så endda med posten. Hvilken
nyhed!!!

Bo, VF1000F

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 06-02-02 15:15

yep man kan da få sit eget domæne til samme pris

Lasse@2wheels.dk

Fra : Jens U

Dato : 06-02-02 22:01

boe skrev i meddelelsen ...

> [...]
>få et brev fra én der vil sælge noget - og så endda med posten. Hvilken

Tja enig, rigtig dårlig reklame især når man ser afsenders e-mail adresse.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Armand

Dato : 07-02-02 01:34

Jens U <reveredk@studmc.dkX> skrev i en

> Tja enig, rigtig dårlig reklame især når man ser afsenders e-mail
adresse.

Hvem er manden egentlig?
Ud fra stavefejl og ubehjælpsom camouflering at dømme, blot en
konfirmand der har lugtet muligheder :-/

--
Armand.

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 08-02-02 17:10

> Hvem er manden egentlig?
> Ud fra stavefejl og ubehjælpsom camouflering at dømme, blot en
> konfirmand der har lugtet muligheder :-/

Udfra et opslag på DK-hostmaster - for motorcyklist.dk:
Handle: SM240-DK
Navn: Nordbyens Servicecenter
Att.: Steffen Madsen
Adresse: Elevtvaervej 4,
Postnr. & by: 8520 Lystrup
Land: Danmark
Telefon: +45 86762800

Og for mcejer.dk

Handle: SM461-DK
Navn: democritus
Att.: Steffen Madsen
Adresse: Kystvejen 27-29
Postnr. & by: 8000 Århus C
Land: Danmark
Telefon: +4587300888

Og for offroader.dk
Handle: SM461-DK
Navn: democritus
Att.: Steffen Madsen
Adresse: Kystvejen 27-29
Postnr. & by: 8000 Århus C
Land: Danmark
Telefon: +4587300888

Så mon ikke det er en fyr der hedder Steffen???

Rasmus

Fra : Armand

Dato : 08-02-02 18:07

Rasmus Rosenquist <fjernrasmus@fjernrovdyr.dk> skrev i en

> Udfra et opslag på DK-hostmaster -
>
> for motorcyklist.dk............
> Og for mcejer.dk..............
> Og for offroader.dk..................
> Så mon ikke det er en fyr der hedder Steffen???

Nårh - Ham!

--
Armand.

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 09-02-02 00:58

Armand skrev i et anfald af ......

> Nårh - Ham!

Nu styrer du dig Armand - jeg har jo serveret ham for dig - med adresse,
telefonnummer og det hele. Hvad vil du ellers have? - Størrelsen på hans
underdrenge???

Hygge - Rasmus

Fra : Armand

Dato : 09-02-02 10:38

> [...]
adresse,
> telefonnummer og det hele. Hvad vil du ellers have? - Størrelsen på

Jamn: Du svarer på et spørgsmål som nærmest kun var en tanke på skrift,
så jeg blev da nødt til at kommentere, når nu du ikke udfyldte hele min
tankegang derom

--
Armand.

Fra : Jens U

Dato : 09-02-02 20:21

Armand skrev...

>Rasmus Rosenquist skrev...
>Jamn: Du svarer på et spørgsmål som nærmest kun var en tanke på skrift,
>så jeg blev da nødt til at kommentere, når nu du ikke udfyldte hele min
>tankegang derom

Jøsses da, jeg tabte allerede tråden d. 7/2-02 efter Armand's indlæg
Så'en er det nok når man kun er en smed

Fra : Armand

Dato : 10-02-02 02:23

> Jøsses da, jeg tabte allerede tråden d. 7/2-02 efter Armand's indlæg

> Så'en er det nok når man kun er en smed

Definer venligst din proffession!

--
Armand.