data
Fra : S.G

Dato : 05-02-02 20:52

en der gider smide dataerne på en gsxr400.
Jeg skal bruge hp ved rpm, Nm ved rpm

Fra : Armand

Dato : 06-02-02 19:36

S.G <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en
> en der gider smide dataerne på en gsxr400.
> Jeg skal bruge hp ved rpm, Nm ved rpm

Tjaeh - jweg ville have foreslået tunings-siden hos Rydberg, men alle
sider er tilsyneladende uvirksomme

--
Armand.

Fra : S.G

Dato : 06-02-02 21:30

jeps har intet kunne finde på nettet desværre

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 06-02-02 22:01

On Tue, 5 Feb 2002 20:51:57 +0100, "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk>
wrote:

>en der gider smide dataerne på en gsxr400.
>Jeg skal bruge hp ved rpm, Nm ved rpm
Hvornår er så'n en fra?
Jeg har kunne finde en GSX 400 Impulse...
--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 06-02-02 22:04

On Wed, 06 Feb 2002 22:00:33 +0100, Peder Eskildsen
<eskildsen@email.dk> wrote:

> [...]
Hov!
Fandt en fra '85
59 HK ved 11.000 rpm
37 NM ved 9.000 rpm
Jeg kan smide dig revyen på den hvis du vil?

Fra : Pusterummet

Dato : 07-02-02 12:42

jaaa smid revyen , bare den ene side

Fra : Lisbeth & Anders

Dato : 07-02-02 00:06

> en der gider smide dataerne på en gsxr400.
> Jeg skal bruge hp ved rpm, Nm ved rpm

mc revyen fra 91 siger 62 hk ved 12000 1/min og moment: ikke oplyst.
Anders

Fra : Jonas Holt

Dato : 07-02-02 23:13

> mc revyen fra 91 siger 62 hk ved 12000 1/min og moment: ikke oplyst.

12000 l/min!!! Er det fuel consumption med fuld efterbrænder? Den tror jeg ikke jeg har råd til at
fodre

Jonas Holt & CBR600F2 - i hi