Hej. Mit navn er Peder - og jeg er hk-ohol~
Fra : Peder

Dato : 04-02-02 10:03

Efter at have spurgt og hørt mange vise ord fra erfarne mennesker -
også her i gruppen, har jeg måtte erkende, at jeg er afhængig af mange
hk.
Tuft men sandt.
Jeg mente jeg ville kunne købe en RS250 og tæve små baner tynde, men
sådan går det altså ikke.
I går fik jeg afprøvet (og blev solgt til) et stk. Suzuki GSX-R 750
'97 men med '99 motor.
Køn er hun ikke. Nogen piger ser bare bedre ud med tøj på end nøgen.
Men det er blot et spørgsmål om kort tid, før vi får klædt hende pænt
(eller snarere praktisk) på igen, så hun kan sætte fodspor på et
forhåbentligt utal af baner rundt omkring.
Nummerplade får hun næppe, for skulle hun ud i publiken, ville jeg
bare begynde at interessere mig for hendes udseende, og det er for
dyrt...
Nu må jeg bare væbne mig med tålmodighed på forårets komme og glæde
mig over de 15-30 minutters selskab jeg havde med hende på en lun
februar dag i går...
Og Morten: Du kan godt glemme det. Du får hende ikke igen

--
Peder m/Sussie

Fra : Morten Dahl

Dato : 04-02-02 10:16

"Peder" <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> februar dag i går...
> Og Morten: Du kan godt glemme det. Du får hende ikke igen

Jeg tilsutter mig forsamlingen.. en februar søndag med sol og næsten ingen
vind, samt en 750 er sku en rigtig god kombination

Sjovt du kom med den nu Peder, har lige mailet Mads.. Hvor din sidste
hentydning rammer mine følelser meget præcist..

Skal jeg være helt ærlig (og ja det kommer jeg jo nok længst med) Så gik den
efter rensningen igår bedre end da jeg kørte på den sidste år..

Den har sku været stoppet der også, men da jeg kom fra en 600 var det ikke
noget jeg har opdaget. Men den måde den trak på igår ned af sindballevej var
MEGET overbevisende.. intet nærmere nævnt

Og ellers var det jo en meget hyggelig handel, omend din
forhandlingsposition var lidt forringet grundet dit manglende pokerfjæs, for
at se det smil bag hjelmen da du kom tilbage med den, sagde det hele meget
tydligt Men lov mig lige at den kommer på prøveplade ved siden af
morten´´s fireblade .... (intern)

Hvad mente Fruen som om din nyanskaffelse?

-
Morten Dahl
GSXR600 og ex750 :( !! - narhh det går nu nok..

Fra : Peder

Dato : 04-02-02 10:34

On Mon, 4 Feb 2002 10:16:00 +0100, "Morten Dahl" <news@mekasign.dk>
wrote:

>Jeg tilsutter mig forsamlingen.. en februar søndag med sol og næsten ingen
>vind, samt en 750 er sku en rigtig god kombination
Tilsutter. Må vi være fri!

>Sjovt du kom med den nu Peder, har lige mailet Mads.. Hvor din sidste
>hentydning rammer mine følelser meget præcist..
Jeg tænkte det goft lidt.
>Skal jeg være helt ærlig (og ja det kommer jeg jo nok længst med) Så gik den
>efter rensningen igår bedre end da jeg kørte på den sidste år..
Bl.a. derfor. Vi talte lidtom det på vejen hjem - at du virkede lidt
overrasket. Og hvis du aldrig har renser filteret før sååå.

> [...]

>at se det smil bag hjelmen da du kom tilbage med den, sagde det hele meget
Endnu et samtaleemne på vejen hjem. Og et typisk kritikpunkt fra mig,
når jeg handler ting med konen. Jeg er tydeligvis ikke bedre. Men det
var godt nok også en morsom tur - og så længe siden sidst....
>Men lov mig lige at den kommer på prøveplade ved siden af
>morten´´s fireblade .... (intern)
Joeh - så'n går det sikkert også. Vi har da også begge ævlet om
dynotests.
>Hvad mente Fruen som om din nyanskaffelse?
Hun synes den er "fin", selvom nøgenhed som sagt ikke klæder den. Jeg
er i den heldige situaion, at hvis jeg er glad, er hun det også
(I hvertfald desangående)
--
Peder

Fra : Morten Dahl

Dato : 04-02-02 10:51

> On Mon, 4 Feb 2002 10:16:00 +0100, "Morten Dahl" <news@mekasign.dk>

> Tilsutter. Må vi være fri!

Ja ok så får du lige en række bogstaver du kan indsætte efter behag for at
gøre samtalen mere stueren..

> Jeg tænkte det goft lidt.

Så det hvist din tur til at efterse tastaturet for fejl..

> Bl.a. derfor. Vi talte lidtom det på vejen hjem - at du virkede lidt
> overrasket. Og hvis du aldrig har renser filteret før sååå.

Ja det kom fandme bagpå mig det træk der, og var sku noget beklemt ved
situationen mht. det hakken.. Det virkede ikke så tilidsfuldt. også derfor
åndede jeg lettet op da vi havde fejlen. for jeg vidste sku at svesken var
iorden.. og er altså ikke god til det med at skjule/fuske noget. Sover sku
bedre når jeg har ren samvittighed * (og tro mig jeg trænkte til at sove da
i var kørt)

* hastigheds overtrædelse har ingen indvirkning på min søvn

> Endnu et samtaleemne på vejen hjem. Og et typisk kritikpunkt fra mig,
> når jeg handler ting med konen. Jeg er tydeligvis ikke bedre. Men det
> var godt nok også en morsom tur - og så længe siden sidst....

Jeg ville ønske jeg havde taget kameraet med, både for lige at have haft et
par billeder af cyklen, men også for at have foreviget dette Kodak moment..
men både Morten og jeg stod altså også med en puls over 200 da nålen på
cyklen... bare lyden da den blev skudt af, kan huske at jeg udbrød, nu tager
den da ihvertfald omdrejninger

> Joeh - så'n går det sikkert også. Vi har da også begge ævlet om
> dynotests.

Ja men et par hurtige træk er altså bedre som mobbe middel, gerne med
vidner..

> Hun synes den er "fin", selvom nøgenhed som sagt ikke klæder den. Jeg
> er i den heldige situaion, at hvis jeg er glad, er hun det også
> (I hvertfald desangående)

Nå men så var der jo også happy ending på den side af sundet, konen tog sig
også hurtigt af de papirlapper jeg hjembragte.. noget med jeg var uansvarlig
og allerede sad med et tysk mc blad i hånden..

At det så var for lige at studere markedet for tanke iht. aftalen var så en
helt anden sag..
-
Morten Dahl

Fra : Mads Lund

Dato : 04-02-02 11:22

Der er egentlig 2 ting der ærger mig, nemlig at jeg solgte min anpart i
cyklen, og at Morten nu også har solgt sin. For den kunne have været rar at
slæbe med til Friakrig

Men nu havde jeg fat i PE igår, og han skal have sin CBR600 med derned, og
han mente nok vi kunne lege bytte-bytte-købmand, så det går nok enda (men
han får mig aldrig til at indrømme hvis den er sjov at køre på det er jo
en Honda)

Nu skal sygehus væsenet bare lige have løst den bundne opgave de har fået,
med rep at ét stk højre pegefinger + rep af ét stk smadret højre knæ.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Morten Dahl

Dato : 04-02-02 11:31

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse
> Der er egentlig 2 ting der ærger mig, nemlig at jeg solgte min anpart i
> cyklen, og at Morten nu også har solgt sin. For den kunne have været rar
at
> slæbe med til Friakrig

Tjae, og du nåede ikke engang ud at prøve den.. men så må vi jo lege lidt
med det resterende legetøj
Jeg har jo stadig en 600 stående vi kunne gøre et eller andet ved ???
intresseret?

> [...]
> han mente nok vi kunne lege bytte-bytte-købmand, så det går nok enda (men
> han får mig aldrig til at indrømme hvis den er sjov at køre på det er

Det vil jeg fandme se beviser på, Mads på en Honda

> Nu skal sygehus væsenet bare lige have løst den bundne opgave de har fået,
> med rep at ét stk højre pegefinger + rep af ét stk smadret højre knæ.

Hmm, det lidt noget shit, efter mit CTD hangaround stunt i sommers på 600,
og en lidt vild skiferie står jeg også med et knæ der ikke rigtig kan gå på
trapper, eller i kold vejr Og doktormænd er godtnok nogle sløve tumper..

Morten Dahl

Fra : Michael K.S.

Dato : 04-02-02 14:00

On Mon, 04 Feb 2002 10:03:15 +0100, Peder
<eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> wrote:

>Efter at have spurgt og hørt mange vise ord fra erfarne mennesker -
>også her i gruppen, har jeg måtte erkende, at jeg er afhængig af mange
>hk.
>Tuft men sandt.

Well - første trin i helbredelsen er jo erkendelsen,så du har vel
stadig en (spinkel) chance )

Te'løkke med Gixxer-Skrutten.

-M

Fra : Pein

Dato : 04-02-02 19:07

(synes bare lige jeg ville følge op på stilen i subject)

/Pein