MC-klub i Aalborg/omegn
Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-02-02 03:39

Jeg har overvejet at melde mig ind i en MC-Klub når sæsonen starter.

Det skal være for at have adgang til et værksted, da jeg ikke har nogle
forhold herhjemme da jeg bor i lejlighed, og evt. lidt hjælp til hvis/når
der skal ordnes nogle ting på cyklen. Selv om dfm er god til hjælp, så er
det nogle gange godt at se det forklaret i virkeligheden.

Det er lidt irriterende at kun have en baggård med dårlige lysforhold og
være udsat for vind og vejr når man roder med mc'en.

Det vil også være rart at have nogle at køre ture sammen med, snakke med
omkring cykler osv., som vel er derfor klubberne eksisterer..

Nogle, der kan anbefale nogen i Aalborg/Nr. Sundby?
Umiddelbart har jeg kun hørt om Gug MC og Bulls MC.
Derudover er der også Helles Engle o.lign., men de er vist udelukket, selv
om deres klubhus ikke ligger mange hundrede meter væk herfra.

Jeg foretrækker nogle, der henvender sig til alle grupper motorcyklister.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 02-02-02 18:33

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> writes:
> Jeg har overvejet at melde mig ind i en MC-Klub når sæsonen starter.
God ide!

> [...]
> Derudover er der også Helles Engle o.lign., men de er vist udelukket, selv
> om deres klubhus ikke ligger mange hundrede meter væk herfra.
Jeg er selv medlem af MC Tour Nord (se www.mctournord.dk, kanon dygtig
webmaster ). Slå på tråden, så kan du kigge forbi på en Tirsdag.
Ellers kan nævnes: MC Bjørnebanden i Nr. Sundby

/Uffe O.K.
Bandit 600

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-02-02 21:28

"Uffe Overgaard Koch" <uffe.koch@mctournord.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers kan nævnes: MC Bjørnebanden i Nr. Sundby

Bjørnebanden er godt! Eller Bulls eller Ulvene, måske? Ulvene har ikke
værksted, men de har Aalborg Off-Road MC Klub.

Rittig