Forsikring
Fra : uffe.j

Dato : 31-01-02 19:52

[Ingen titel]
Er der nogen der V E D hvordan jeg er stillet forsikringsmæssig hvis min
ikke kaskoforsikrede mc bliver stjålet fra et aflåset rum (kældergarage)?
Dækker familliens tyveriforsikring?

uffe.j@private.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-01-02 21:14

De fleste gør ikke (dvs. har aldrig hørt om nogen der gør). Det kræver
kasko.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 31-01-02 23:25

"uffe.j"
skrev
> Er der nogen der V E D hvordan jeg er stillet forsikringsmæssig hvis min
> ikke kaskoforsikrede mc bliver stjålet fra et aflåset rum (kældergarage)?
> Dækker familliens tyveriforsikring?
*******************'
Nej, det gør den ikke.
Der skal tegnes forsikring separat for både bil og motorcykel. De tilhører
ikke "normalt" indbo.
Og det endskønt nogle (som mig) har motorcyklen stående inde på et værelse
med gulvtæppe og det hele ............

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Armand

Dato : 31-01-02 23:12

uffe.j <uffe.j@private.dk> skrev i en
> [...]
min
> ikke kaskoforsikrede mc bliver stjålet fra et aflåset rum

NIX!

Kun Kasko, stilstandsforsikring eller en erhvervsforsikring (á
forhandlerens) dækker motorkøretøjer!

--
Armand.

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 31-01-02 23:34

indboforsikringen dækker kun til og med 3,5hk og det vil sige
en plæneklipper med motor.
Vi har måtte tegne speciel tillæg til vores indboforsikring for at
få dækkede evt. tyveri af en crossmaskine da den (gudskelov) har
mere end 3,5hk.
Har heller ikke selv kasko på min Mc, men den vogtes af en
Rottweiler *GGG* måske du skulle anskaffe dig sådan en,
den er billigere end en kasko.

Fra : jacob Stegelmann

Dato : 01-02-02 12:46

"J. Ewerty K." <jek@city.dk> skrev i en meddelelse
> Har heller ikke selv kasko på min Mc, men den vogtes af en
> Rottweiler *GGG* måske du skulle anskaffe dig sådan en,
> den er billigere end en kasko.

LOL...jepper, det er sgu også lidt sjovere at snakke med en hund end en
kasko!
yderligere dækker en "hundeforsikring" også HELE familien og ikke kun ens
kæreste eje

--
Jacob -uden hundforsikring

Fra : Allan T

Dato : 01-02-02 13:06

"J. Ewerty K skrev i en meddelelse news:a3cgr0>

>Har heller ikke selv kasko på min Mc, men den vogtes >af en Rottweiler
*GGG* måske du skulle anskaffe dig >sådan en, den er billigere end en kasko.

Det må se sjovt ud når du skal nogle steder hen. Kørende rundt med et
rottweiler i topboksen eller på bagsædet... :)

Allan

Fra : Jens Didriksen

Dato : 01-02-02 14:34

> Har heller ikke selv kasko på min Mc, men den vogtes af en
> Rottweiler *GGG* måske du skulle anskaffe dig sådan en,
> den er billigere end en kasko.

Problemet er bare at den sikkert vil æde min anden hund...

Jens

Fra : Foobar

Dato : 01-02-02 17:59

> Problemet er bare at den sikkert vil æde min anden hund...

"It's a dog-eat-dog world out there..!"

Claus